Pojemnik na kosmetyki Tchibo



Mniej więcej od trzech lat szukałam idealnego pudełka, w którym mogłabym trzymać kosmetyki, którymi maluje się na co dzień. Do tej pory trzymałam je w blaszanym pudełku po ciastkach i ciągle musiałam przerzucać wszystkie kosmetyki w poszukiwaniu czegoś konkretnego! W tym tygodniu wreszcie znalazłam ładne pudełko z przegródkami, które mieści wszystko czego potrzebuję do codziennego makijażu plus kosmetyki do bardziej wystrzałowego makijażu ukryte w niższych przegródkach! Jak dla mnie pudełko idealne! Jeśli też Wam się przyda takie pudełko to możecie je kupić w stacjonarnych sklepach Tchibo i w sklepie online tutaj. Jego cena to 49,95 zł :) Ściskam Was mocno M. :*




11 komentarze:

  1. jest świetne i w sumie chyba nie aż tak drogie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super! Ale boję się, że moje malowidła by się nie pomieściły.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja swoje trzymam w pudełkach z przykryciem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super ten pojemnik :) muszę kupić taki bo nie mam gdzie trzymać swoich

    OdpowiedzUsuń
  5. imponujące, że w takim pudełku mieści się tyle kosmetyków i pasuje do każdego wystroju :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ten pojemnik jest świetny! Ja mam zawsze bałagan wśród kosmetyków, a on wygląda na dobry organizer ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje wszystkie przy lusterku leża i wygodnie i szukać nie trzeba ;d

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja swoje rzeczy trzymam w koszyku zara home i jak na razie jestem zadowolona!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealna rzecz na przechowywanie kosmetyków :) Ja mam takie trochę mniejsze pudełeczko, ale dla mnie jest wystarczające :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny i praktyczny pojemnik :) choć ja wolę trzymać kosmetyki w szufladzie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram