Patriotic spirit



Hej Kochani :* Dzisiaj jakże patriotyczny post:) Wprawdzie dziś nie jest żadne święto narodowe ale czasem można przybrać barwy narodowe i dumnie kroczyć przez miasto :) Lato rozgościło się na dobre, raczy nas słońcem, zielonymi drzewami, kolorowymi kwiatami i soczystymi, słodkimi owocami! Nie wiem jak Wy ale ja rozkoszuje się każdą chwilą spędzoną w ogrodzie czy na spacerze i mam nadzieję, że lato potrwa jak najdłużej! Kocham Cię Polsko! 










Photos by Asia Maślanka

Top - Zara | Skirt - Sh | Heels - Zara | Belt - NN | Bag - Bershka | Bracelets - different stores

14 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz!!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie Ci w tej czerwieni!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne kolory jak dla Ciebie ;) Miłego wypoczynku.

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, a ja kocham Twój optymizm ;]
    Pięknie wyglądasz w naszych narodowych barwach :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie <3 Pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrząc na pierwsze zdjęcie, od razu pomyślałam o tym samym co napisałas - patriotyczny post :)
    Lubię połączenie bieli i czerwieni :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz w takich patriotycznych kolorach (a rzadko komu się to zdarza)! Poza tym śliczna torebeczka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, stylowy look! Bardzo ładnie wyglądasz!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się taka kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram