Odzywka do paznokci Eveline 8in1


Nie mogę powiedzieć, że moje paznokcie były kiedykolwiek w tragicznym stanie ale też nie były super piękne. Albo się rozdwajały albo łamały i nigdy nie mogłam mieć po prostu ładnych, długich paznokci. A teraz mam :) Wszystko dzięki tej odżywce z Eveline, którą nakładamy codziennie po warstwie i cierpliwie czekamy na super efekty! 
Notabene o odżywce dowiedziałam się od mojego męża, który to na spotkaniu ze znajomymi słuchał rozmowy dwóch swoich koleżanek, z których to jedna zachwalała drugiej ową odżywkę i chwaliła się super pięknymi paznokciami. Kochany mąż wrócił do domu i od razu sprzedał mi tą cenną wiadomość (na wagę złota!!!) i parę dni później zaczęłam używać odżywki :) Miesiąc minął a ni stąd ni zowąd moje paznokcie stały się po prostu długie, twarde i piękne! Rzadko się zdarza, żeby to co obiecuje producent miało aż tak spektakularne odzwierciedlenie w rzeczywistości! No i dodatkowo, odżywka kosztuje ok. 10zł! 10zł!!!! Już chyba nie może być piękniej :) Ściskam Was i życzę miłego weekendu! :* M.

P.S. Ponieważ czytelniczki zwróciły mi uwagę, to chciałam Wam dopisać, że okazuje się, że nie na każdego ta odżywka działa tak dobrze jak na mnie. Jeśli po nałożeniu bolą Was paznokcie, lub po stosowaniu zaczyna Wam żółknąć płytka lub pojawiają się inne niepokojące zmiany to lepiej odstawić odżywkę, bo możecie być uczulone na jeden ze składników mianowicie formaldehyd. Także obserwujcie swoje paznokcie! Ja tak na wszelki wypadek porzuciłam używanie tej odżywki jak już sobie poczytałam co to za paskudztwo ten formaldehyd. Także fajnie mieć ładne paznokcie ale nie kosztem ich zdrowia!




Teraz tak wyglądają moje paznokcie :) Na zdjęciu mam chyba 3 warstwy odżywki :) 

10 komentarze:

  1. ja niestety nie miałam tak pięknych efektów, po tej odżywce. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja także :( Nie mogę się z Tobą Kochana zgodzić bo to co ta odżywa zrobiła z moimi paznokciami to koszmar ...

      Polecam przeczytać to :
      http://przystanekuroda.pl/niedoskonala-odzywka-eveline-8w1/
      i to :
      http://need.love.pinger.pl/m/14109735

      Niestety moje paznokcie spotkało to co autorki tych blogów.
      A efekt początkowy także był zachwycający ...

      Usuń
    2. u lala no to widocznie macie akurat uczulenie na formaldehyd :/ szczerze współczuje, że Wam się tak zadziało :/ Ja używam już odżywki kilka miesięcy i nic mi się nie dzieje ale może profilaktycznie będę robić sobie przerwy!

      Usuń
    3. Z tego co widzę na zdjęciach to masz taki pomarańczowy paseczek w miejscu gdzie paznokieć odchodzi od skóry, u mnie też to tak wyglądało na początku a z czasem coraz gorzej. Jeśli poczujesz że paznokcie są delikatne i płytka zaczyna boleć koniecznie odstaw ten specyfik :(:*

      Usuń
    4. No dzięki, na pewno będę obserwować paznokcie!

      Usuń
  2. Też używam i jestem zadowolona, ale następnym razem wypróbuję coś nowego, może nail tek :)
    Miłego weekendu, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie dają radę
    teraz pracuję sprzątając i są w idealnym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również ją lubię :) Czytałam wiele opinii, niektórych paznokcie są po niej brzydkie i suche, a innym natomiast daje super efekty! Należę do tych drugich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Formlaldehyd jest podobno rakotwórczy. Mimo to nadal używam tej odżywki, bo nic tak dobrze jak ona nie działa na moje paznokcie. Na szczęście nie bolą mnie po niej paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. moja mama ją stosowała i bardzo sobie chwaliła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram