Puder utrwalający Vichy Dermablend Fixateur Poudre


Każda z Was, która boryka się z problemem tłustej cery pewnie przyzna mi rację, iż walka ze świeceniem się twarzy to walka z wiatrakami. Odkąd sięgam pamięcią szukam pudru, fluidu, kremu, toniku czy jakiegoś innego cudownego specyfiku, który by pomógł rozwiązać mój świecący problem.
Puder Vichy Dermablend kupiłam mniej więcej dwa miesiące temu, tak całkiem przypadkiem, szukając czegoś nowego na półkach Superpharmu. Producent zaleca aby puder używać wraz z fluidem oraz sztyftem korygującym z tej samej serii dla uzyskania najlepszego efektu. Ponoć wtedy puder przedłuża trwałość makijażu do 16 godzin. Ja natomiast używam pudru do innego fluidu (Maxfactor Smooth Effect) i muszę przyznać, że jestem z niego bardzo zadowolona! Myślę nawet, że jest to najlepszy puder jakiego do tej pory używałam. 
Zalety:
  • Po pierwsze matuje skórę na jakieś 4-5 godzin co w przypadku mojej cery jest na prawdę bardzo długim czasem! 
  • Po drugie nie zmienia koloru fluidu po nałożeniu go na twarz. Zawsze mam wrażenie, że minimalnie rozjaśnia, ale wydaje mi się, że po chwili ten efekt znika.
  • Po trzecie można przez cały dzień nałożyć go kilkakrotnie i nie powoduje to zwarstwienia się pudru na twarzy czy jakiś plam.  
  • Ja nie mam problemów z alergiami ale Ci co mają mogą być spokojni, puder jest testowany dermatologicznie i jest bezzapachowy. 
Jedyną wadą pudru może być jego cena -waha się miedzy 60zł a 100 zł co raczej jest sporą kwotą, ale gdzieś czytałam, że jedno opakowanie starcza na 10-12 miesięcy regularnego stosowania więc w takim wypadku wydaje się to rozsądna cena! 

Tutaj możecie poczytać informację o produkcie od producenta :) Jak dla mnie świetny produkt!  

A czy Wy możecie mi polecić jakieś produkty do tłustej cery z problemami? A może macie jakieś domowe sposoby na ujarzmienie skóry? 

Ściskam Was mocno! M. 



8 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy produkt, zdecydowanie odróżnia się od innych w tej samej kategori. Właśnie jestem na etap szukania takiego kosmetyku, na pewno poszukam przynajmniej próbki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. puder warty uwagi, tylko dlaczgo jest taka duza rozpietosc ceny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpiętość ceny wynika z dobrych ofert na Allegro a drogich w stacjonarnych sklepach np w Superpharm, w Rossmann czy w aptekach. Myślę, że o wiele lepiej upolować puder on-line!

      Usuń
  3. Nie lubię sypkich pudrów ale ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie miałam zrobić o nim post, ale jakoś nie mogę się zebrać. Używam z tej serii podkładu od kilku lat i jest najlepszy, natomiast ten puder mnie bardzo rozczarował, według mnie nie spełnia żadnego zadania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz ile twarzy tyle opinii :) Akurat u mnie działa bardzo dobrze :) A masz może jakiś inny puder z którego jesteś zadowolona?

      Usuń
  5. ooo...zainspirowałaś mnie do sprawdzenia tego pudru :) może trafię na jakąś promocję.
    z jednej strony cena dość wysoka, ale z drugiej warto zainwestować w dobry produkt. no a jeśli ma na długo wystarczyć to tym bardziej :)
    pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram