Tiger



Moja mama wyszperała mi tę koszulkę w ostatnim momencie gdy wychodziłyśmy ze sklepu i od razu wpadła mi w oko! Jest na niej fajny tygrys, taki trochę nieśmiały albo może na focha hihi

Tak czy siak koszulka jest niezłym dodatkiem do biało-czarnych stylizacji - intensywny kolor nadruku dodaje energii i to mi się podoba!
Ściskam Was mocno! Buziaki M :*

Hi guys! How do you like my top with a little bit shy tiger? I love it! kisses M:*










Top - Zara | Jacket - RI | Pants -C&A | Heels - Reserved | Purse - Mohito | Glasses - Centro | Metal bracelet - Bydziubeka |

12 komentarze:

  1. o ja, buciki ślicznie na nóżce wglądają! I bluzka boska ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaa :3 Bluza jest świetna :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta koszulka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka fajna, ale mi najbardziej podobają się buty! <3
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulka też fajna, ale jak dla mnie spodnie tutaj wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Butki są super :) spodnie zresztą też !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dałaś czadu, uwielbiam ten zestaw, idealny KOchana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na mnie ten tygrys nie robi większego wrażenia, czego nie mogę powiedzieć o butach- są czadowe!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram