Hello yellow



Dopiero co Wam pisałam, że nie widzę się w ubraniach koloru żółtego a tu proszę od  kilku tygodni nic tylko bym tę marynarkę nosiła! Nikt nie zrozumie umysłu kobiety :)

Zanim zebrałam się do publikacji tych zdjęć, to minęły trzy tygodnie, więc mam niezły poślizg :) No cóż musicie mi wybaczyć :) Ściskam Was mocno M. :*

I would have never assumed I could wear bright yellow jacket or actualy bright yellow anything :) I just don't like this colour haha ( so I thought) My mind is a mystery haha Lol :) Kisses :*









Jacket - H&M | Top - Mohito | Pants - Camaieu | Heels - Zara | Purse - Mohito | Necklace - h&m | Glasses - Centro |



14 komentarze:

  1. jaki piekny zakiecik i spdonie, od dawna o takich mysle;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna marynarka i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że się przekonałaś, bo wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie Ci w żółtym kolorze! Jak dobrze że jednak zdecydowałaś się wstawić tą stylizację, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz genialnie :)Marynarka ma ciekawy krój i piękny kolor, w którym Ci bardzo do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie wyglądasz! :))
    Spodnie bardzo mi się podobają ale moje uda by się chyba z nimi nie polubiły :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to mawiają- kobieta zmienna jest :) dobrze, ze sie przekonałas do tego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjnie wyglądasz! marynarka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żakiet i naszyjnik - CUDEŃKA! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten zestaw jest obłędny! Spodnie cudowne, żakiet cudowne - idealnie się komponują, cudowna biżuteria! Zachwycasz Madziu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny zestaw! pelen zachwyt :) :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram