Very happy birthday to me!



Kochani nadszedł dzień moich kolejnych urodzin! Kiedy to tak szybko minęło? A ponieważ przypada okrągła rocznica (nie napiszę która, bo po co mam się stresować? hihi ) to postanowiłam zrobić jakąś wyjątkową sesję by te moje urodziny z Wami uczcić :)
Makijaż i zdjęcia zrobiła moja kochana przyjaciółka Asia, confetti rzucała Agata, no a Martini nalałam sobie sama hihi :) Ja jestem zdjęciami oczarowana, mam nadzieję, że i Wam się spodobają :) Miejmy nadzieję, że kolejna dekada mojego życia będzie jeszcze bardziej ekscytująca niż ta miniona! Ściskam Was mocno i biorę się za mój kawałek tortu :) Buziaki M.  

Hi guys! It's my birthday today! I hope you like my celebration photos with those amazing cristal lips!! Kisses :*














Dress - Click Fashion | Heels - Zara | Cristals used for make-up - ARStyle


25 komentarze:

  1. Zdrowka!!! I kolejnej okragłej rocznicy!!! Piękne usta!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat! Najlepszego! Świetnie wyglądasz! Buźka :* :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sesja, bardzo imprezowa!
    usta wymiatają ;)

    powodzenia życzę wszelkiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spełnienia marzeń. Zdjęcia super, udostępniam na PFB. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego naj naj najlepszego :) a zdjęcia prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magdo wszystkiego dobrego!!!
    Spełnienia marzeń i realizacji planów:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszytskiego Najlpeszego ;* MADZIU :******
    1oo lat oraz spełnienia najskrytszych marzeń.

    Świetne zdjęcia i powiem Ci, że w niektórych się zakochałam.
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego Najlepszego :* Spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepszego Kochana ! wyglądasz fenomenalnie i te zdjęcia są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. happy birthday for you!

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego najlepszego, zdrówka, miłości, szczęścia, radości, uśmiechu i spełnienia najskrytszych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och zdjęcia są przecudowne a Ty przepiękna!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego , buziaki:)i ukochania przesyłamy:)troszkę spóźnione;d
    ps. wyglądasz rewelacyjnie:)
    Brateczki

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego najlepszego! spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam na tanie zakupy oraz do polubienia nowego profilu:) polubienie nic nie kosztuje a bardzo może pomóc:)

    https://www.facebook.com/czarnotowidzimy

    OdpowiedzUsuń
  16. Boska jesteś:) Genialne usta! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Hoωеver, thегe's only one way to go from short to long hair: let it grow. It's alѕo іmрortant to be рraсtical when chоοsing your wedding hair style.

    Βаngѕ (fringeѕ) аre also an imрortant ρаrt of scеne hair - mοst scene haircutѕ
    feature a bold, stгаight fringe or hеavу bang.



    Visit my web site hair accessories

    OdpowiedzUsuń
  18. But yet thаt cаreԁ, handbags was at that sаmе moment design ѕtates.
    Some Coach factory storеs will mark down theіr pre-diѕcounteԁ bags, anԁ mаy also offer іn-store
    coupons. Goveгnments aгe combating two κіnds of cоunteгfeiting.


    Here іs my web-ѕite - cheap handbags

    OdpowiedzUsuń
  19. też mam tą sukienka, fajna jest, no nie :D ?
    te zdjęcia są takie COOL, że aż mam ochotę przewijać posta w górę i w dół po kilka razy! EKSTRA! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuje Wam wszystkim za życzenia! Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram