Trzymaj Fashion na niebiesko



Hej Kochani :* Przeglądając różne magazyny czy portale można przeczytać, że kolor żółty będzie hitem nadchodzącego letniego sezonu. No cóż, w mojej szafie są może 3 rzeczy w tym kolorze i raczej się to prędko nie zmieni.
Nie mam przekonania do żółtego, zwłaszcza jeśli chodzi o ubrania, no po prostu ten kolor do mnie nie pasuje. Co innego jeśli mówimy o dodatkach - torebka, pasek, szpilki czy bransoletka zawsze dodadzą świeżości i radości do naszych codziennych stylizacji. A jeśli chodzi o hity na lato to kolorem, na który stawiam w tym sezonie jest niebieski! Błękitny, morski, kobaltowy - każdy z tych kolorów jest na mojej liście! Tyle jeśli chodzi o gadanie, zapraszam Was do oglądania zdjęć! Buziaki M.

Hi guys :) Today's post in in my favourite colour of the summer season 2013- blue! Hope you like it! Kisses M. 











Coat - Zara | Pants - Reserved | Blazer - SH | Top - Zara | Boots - czasnabuty.pl | Ring - Bydziubeka | Love bracelet - Who | Brooch&purse - Local Stores |

19 komentarze:

  1. Ja nie mam ani jednej żółtej rzeczy, bo jednak latem muszki owocówki dają się we znaki nawet w centrum miasta :) Ze względów praktycznych myślę, że żółty jest dużo lepszy jednak na jesień i zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz tak świeżo! Super, widać, że wiosna przyszła:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się botki i bluzka :)
    PS. czy w tle to Częstochowski amfiteatr z Promenady czy się mylę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! płaszczyk i t-shirt mistrzostwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kurtka i torebka:) pięknie połączyłaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor niebieski jest hitem w tym sezonie! Fajnie przelamalas go zolta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw świetny. Rzeczywiście żółta torebka fajnie przełamuje całość. Jedyne co razi to słaba jakość zdjęć.

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się właśnie zastanawiam co poszło nie tak :) Popracujemy nad tym :)

      Usuń
  8. Świetna kolorystyka:) Żółta torba fajnie kontrastuje z tym niebieskim. Śliczna koszulka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne te Twoje niebieskości:) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny płaszcz! :))
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna żółtkowa torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pieknie.;) buty buty buty.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bosko Ci w tej kolorystyce! Połączenie butów i spodni boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. też nie mam przekonania do koloru żółtego, może dlatego, że jestem blada i na dodatek blondynka, wydaje mi się, że robię się wtedy takim żółtkiem :/ ale co do żółtych dodatków tj. twoja torebka jestem za! urozmaica :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram