Short cut




Słońce, ciepło, uśmiech na twarzy! Jak ja się cieszę na taką wspaniałą pogodę :) Wreszcie mogę wskoczyć w ukochane sukienki, zwiewne spódnice, szorty i sandałki i nie martwić się gęsią skórką :)

Także ja dzisiaj inauguruje lato i świetnie się z tym czuje :D Wielkimi krokami zbliża się długi weekend i ja mam zamiar uskuteczniać gardening, leżing, nicnierobing i packing :) Ale o tym później :) Buziaki i miłego weekendu Kochani :)  

P.S. Jako, że jestem zwolenniczką bezpiecznego opalania się, przypominam Wam o używaniu kremów z filtrem! Myślcie o swojej skórze :) 

Hi guys! Simple black&white set :) Have a great weekend! kisses :* 








Top - Monashe.pl - do kupienia tutaj | Shorts - Zara do kupienia tutaj , są też czarne i granatowe :) | Heels - Reserved, do kupienia tutaj | Cap - from NY |


28 komentarze:

  1. świetnie, choć nie jestem przekonany do czapki a to dlatego, że osobiście nie przepadam za tymi z zaokrąglonym daszkiem, takie to dresowate :d aczkolwiek w Twoim przypadku reszta pięknie wszystko ratuje :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha bo to jest dresowate ale ja takie lubie :) Poza tym czapki z daszkiem świetnie chronią twarz przed słońcem :D

      Usuń
  2. Pięknie. Jakie Ty masz noooogi. Buty mega.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia dzięki, ale o czym Ty mówisz haha Nooooooogi to Ty masz Kochana :*

      Usuń
  3. rewelacyjnie wyglądasz! sandałki są cudne!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw, wszystko mi się podoba :)


    Skandynawska moda i wnętrza - zapraszam :) http://www.skandichic.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz :) Zazdroszczę ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe to nie ogród a wolne pole z lasem obok nas:) i dziękuje! Buziaki :*

      Usuń
  6. super są te szorciki, czekam na takie swoje, ale w wydaniu czarnym:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nosz częściej szorty bo wyglądasz w nich super :) świetne nogi, na które wcześniej nie zwróciłam uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne nogi ! Bardzo fajne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te szorty :D Od przodu wyglądają jak spódniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz strasznie. Ten zestaw podkreśla WSZYSTKIE niedoskonałości Twojej figury. Czapka wgl nie pasuje do kształtu twarzy. Ogólnie rzeczy spoko, ale w innym zestawieniu. Gdzie wcięcie w talii?!
    Tak możesz powiedzieć, że haters gonna hate. Ale nie moge patrzeć, jak ładne dziewczyny robią sobie krzywdę nieumiejętnym strojem.
    Wybacz ostrość wypowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe czekałam aż ktoś coś takiego napisze :) Zgadzam się, że bluzka nie podkreśla mojej talii ale nie jestem niewolnikiem swojej figury :) Nie lubię ograniczać się do jednego fasonu tylko dlatego, że będę w nim wyglądać najkorzystniej czy najszczuplej :) Trudno sobie wyobrazić skórzaną bluzkę, która będzie obcisła a nie będzie tandetnie opinać ciała :) Może takie istnieją, ja mam taką i ją uwielbiam i nie przejmuje się, że mi zakrywa talie :) A wg mnie w czapce wyglądam świetnie :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  11. Kuse te szorty!:)
    Ja bym się nie odważyła wyjść w nich na miasto;)
    Zapraszamy do nas na relację z FW:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepiej! <333
    Zestaw idealny i te buty... :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz! :) Brakuje mi troszkę wcięcia w talii, ale ogólnie i tak super! :)
    Buty są rewelacyjne!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestaw. Szorty i sandałki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Całość dość ciekawie, ale osobiście założyłabym tylko buty- są genialne.

    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale piekne buty! I szorty są genialne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. dobrze,że już ciepło ;) Spódniczka bluzka i buty również;-)
    www.sandicious.blogspot.com ;-))

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy zestaw, bardzo pozytywny na ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow kochana wyglądasz super! czapka,buty podbiły moje serducho <3


    Buziaki! ♥♥
    Mam nadzieje,że nie potraktujesz tego jako spam ale niedawno założyłam swój fanpage, niesamowicie byś mnie uszczęśliwiła poświęcając sekundę i klikając Lubie to ;) dla Ciebie jest to niewiele,a dla mnie ogromna szansa na spełnianie moich marzeń.. FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  20. super dobrany zestaw;)


    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tych butach!

    Są cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram