White shorts



Szorty zimą? Gorzej, białe szorty zimą? A dlaczego by nie? Do czarnych kryjących rajstop wyglądają moim zdaniem rewelacyjnie :)
No więc noszę je na przekór zimie i śniegom i czekam z utęsknieniem na pierwsze oznaki wiosny :) Ściskam M. :*

P.S. Jako, że każdy komentarz składał się z prośby o więcej zdjęć to je dodałam, tak bardzo Was kocham hihi Buziaki M.

White shorts during winter time? Why not! Kisses :* M.







Shorts - Zara do kupienia tutaj 
Jacket - NN
Blouse - TBSport do kupienia tutaj
Bracelet - DIY
Boots - Centro
Necklace - Swarovski 
Watch - Edibazzar.pl do kupienia tutaj


15 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. haha niestety reszta zdjęć mi się nie podoba :) Obrabiałam, obrabiałam aż w końcu stwierdziłam, że nie ma sensu :)

      Usuń
  2. szkoda że nie widać całości jednak zegarek świetny ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing look darling,love the back and white combo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe te szorty, ale trochę mało zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo oryginalne szorty, mam nadzieję,że pokażesz je jeszcze w większej ilości zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zegareczek śliczny, szorty również, szkoda, ze nie ma więcej zdj :(

    OdpowiedzUsuń
  7. taaak, tak - prośba o więcej zdjęć!

    na szortach da się zawiesić oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok, dodaje więcej zdjęć marudy jedne hihi Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna ta stylizacja ;) rzeczywiście zimą się nie spotyka takich stylizacji, ale warto coś zmienić :D

    www.illusionistofdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, moje ulubione kolory. Jedziesz w sobotę do kato na SWAG SIlesia katowice?

    OdpowiedzUsuń
  11. myślałam, że to kombinezon, kochana, cudownie wyglądasz! Ten zestaw jest genialny! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram