Baloons!


Hej Kochani :* Jest coś takiego w balonach, że zawsze jak mam tylko taką możliwość to od razu chcę się z nimi fotografować! Tym razem, przy okazji celebrowania moich urodzin zaopatrzyliśmy się w całkiem sporą ilość balonów z helem więc oczywiście nie mogłam nie skorzystać i wyskoczyłam na małą sesyjkę :)
Premierę ma moja super efektowna cekinowa sukienka, która sama w sobie jest tak szałowa, że nie potrzebuje żadnych dodatków :) Także jestem ja, sukienka i balony :) Takie wesołe, świecące się, kolorowe trio :D Rycząca trzydziestka jak się patrzy!!!!!!!!!!!!!!!! Buziaki :* M. 

Hi there guys! Today me in my geargous golden dress with my birthday party baloons! Hope you like it !Kisses :* 









Dress - Monashe.pl | Boots - czasnabuty.pl | Ring - Forever21

Jejku ale mi się podobają te zdjęcia! ihih buziaki 

Przypominam Wam, że na blogu trwa super konkurs, gdzie do wygrania są 3 zestawy kosmetyków! Znajdziecie go tutaj :)



18 komentarze:

  1. Ach... Pięknie!
    Świetna sukienka. :)

    Wszystkiego NAJLEPSZEGO :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz!
    wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka :) świetnie wyglądasz!

    100 lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buciki piękne! :) wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle wyglądasz ślicznie kochana! Piękna sukienka i makijaż! Cała sesja jest bardzo mi się podoba, płynie z niej masa pozytywnej energii.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście miało być, że cała sesja bardzo mi się podoba, bez jest. :D

      Usuń
  7. Sukienka przepiękna! Promieniejesz! Wszystkiego Najlepszego moja imienniczko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, śliczna stylizacja, zapraszamy do publikowania swoich zdjęć także w Domodi.pl, to bardzo proste, kilkadziesiąt blogerek już korzysta z tej opcji zwiększania zasięgu swojego bloga, zobacz: http://domodi.pl/stylizacje?Sort=Popularity
    Zapraszam, w razie pytań, pisz do mnie na domodi(at)domodi.pl!
    Monika z Domodi

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sesja! :))
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ale słodko :) sto lat Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna z Ciebie rycząca, witaj w klubie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż się buźka cieszy na Twój widok:] Wyglądasz wspaniale(i ech..też mam słabość do balonów):D
    100 lat Piękna:***

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka i buty, genialne!! ♥♥
    sto lat, sto lat! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie wygladasz w tej sukience! Sukienka boska i Ty z tymi balonami tez:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram