the power of white


Biały kolor to jeden z hitów wiosny. Paski i złoto też, więc czemu by nie nosić ich razem? Jeśli chodzi o buty to moja nowa zdobycz, zainspirowała mnie do ich zakupu piękna Chiara z The Blonde Salad, u której widziałam podobne  tutaj  i od tamtej pory bardzo mi się marzyło zakupienie czegoś na ich wzór :) No i czasem uda się całkiem przypadkowo znaleźć to co się człowiekowi zamarzyło :)
Zdjęcia wykonała moja mama na tyłach naszej ulubionej kawiarni częstochowskiej sieci Consonni gdzie często spędzamy sobotnie do południa :) Mają tam najlepsze lody na świecie o smaku wanilii z kolorową galaretką! Nie ma lepszych! Buziaki i do usłyszenia :* M.









Coat - Zara | Top - Monashe.pl | Belt - Moanshe.pl - do kupienia tutaj | Blazer - F&F | Pants - h&m | Boots - Stradivarius | Necklace - Stradivarius do kupienia tutaj | Golden bracelet - Diva - lista sklepów tutaj | Heart bracelet - AniaKruk - do kupienia tutaj | Glasses - bought on holidays |

15 komentarze:

  1. Nieśmiało, ale idzie wiosna ***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam zajawkę na total biel, kompletuję mój biały uniform jeszcze tylko marynary mi brak... pięknie wyglądasz.
    Ps. Ja Cię też nie nigdzie nie widziałam na Fashion Look, gdzie siedziałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Bardzo ładny post i blog

    Mam nadzieję, że da mi Pani komentarz:
    http://exclaimhere.blogspot.com/

    Pozdrawiam słonecznie w tą beznadziejną pogodę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie pięknie pięknie! :) Gustownie i tak świeżo :) Dodatki bardzo mi się podobają!! :) Szczególnie piękny naszyjnik! :)
    Buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentujesz w tak jasnych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie :) Cudne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestawik, a buty genialne!
    A czemuż to nie pochwalisz się, że byłaś na Silesia Fashion Look? ;> Widziałam Cię na zdjęciu u Mary Kate :P Wrzuć relację! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Relacja będzie na pewno w tym tygodniu :) Były ostatnio dwie relacje ze spotkania blogerek , więc postanowiłam zrobić przerywnik ze stylizacją :)

      Usuń
  8. Kochana jest pięknie! :))) Oglądam te fotki od kilku minut i nie mogę się na Ciebie napatrzeć:]
    A na widok butów to już mnie w ogóle skręca - zarąbiste są!

    OdpowiedzUsuń
  9. idealnie kochana! <3 zestaw marzenie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się podoba Twoja wersja black & white :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ajjj piękny zestaw, uwielbiam biel, jest taka czysta i kobieca :) świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygladasz rewelacyjnie! Buty są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny naszyjnik. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram