Stripes-mania


Mania na paski ogarnęła całą blogosferę. Z resztą co się dziwić, we wszystkich sieciówkach i sklepach internetowych rzeczy w paski mamy od zatrzęsienia - są tuniki, sukienki, koszule, bluzki, spodnie i marynarki :) Jednym słowem totalna pasko-mania!
Ja póki co postawiłam na koszulę, chociaż jeśli znajdę piękną marynarkę to też może się na nią zdecyduję! Dodatkowo udało mi się znaleźć bransoletkę w paski! Kto by pomyślał :) Czyż nie jest przepiękna? No nic, zapraszam do oglądania i życzę miłego poniedziałku! Buziaki M. :* 

Hi guys :* There is a total stripes-mania in the stores! You can find absolutely everything with black&white stripes on it! My first two choices are a blouse and a bracelet! Have a great Monday! Kisses M. :* 










Photos by my mum :*

Blouse- Zara | skirt - h&m | Coat - Stradivarius | Blazer - Zara | Necklace - h&m | Boots - deezee.pl | Bracelet - Ania Kruk | Glasses - Iloko.pl 


21 komentarze:

  1. Mi się marzą spodnie w paski :). Zazdroszczę Ci, że te okulary Ci pasują, bardzo podobają mi się takie, ale wyglądam w nich okropnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo lubię taki kształt okularów!

      Usuń
  2. bardzo ciekawa ta bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się Twoje połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look ;) zapraszam na ---> www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka prześwietna!

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały mix pasków i wzorów!:) Druga fotka jest fantastyczna:*

    OdpowiedzUsuń
  7. W Zarze jest boska marynarka w pasy, ale cholernie droga :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ją, dla mnie jest niestety za długa, zbyt mnie przytłacza. Szukam krótszej:)

      Usuń
  8. nie mogę się napatrzyć na ten naszyjnik i bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie pomieszałaś printy, genialna ta koszula! Wystartowałam z fanpage Fb, już CIę mam w ulubionych, dodaj mnie też proszę, będzie się łatwiej skomunikować :) Czy Kalina potwierdziła Ci tą 11.30 w sobotę?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, spódnica jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz :)
    może będziemy się obserwować? :) daj mi znać. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zestaw, a zdjęcia magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie łączysz wzory! ;) bucikami sie zachwycam ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ! świetny blog! Cudowne zdjęcia i takie ciekawe wpisy.. podziwiam.
    Byłoby miło gdybyś odwiedziła mojego bloga :) zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja, bardzo fajnie wszystko połączone

    obserwuje i liczę na to samo:)

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne połączenie wzorów Kochana!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram