IV spotkanie częstochowskich blogerek

Witajcie Kochani :) W sobotę odbyło się w Galerii Jurajskiej w Częstochowie długo przeze mnie wyczekiwane spotkanie naszych lokalnych blogerek. Nasze spotkania zawsze niezmiernie mnie cieszą i naładowują wielką, pozytywną energią!
Bardzo się cieszę, że tworzymy tak liczną i zgraną grupę! 
Spotkanie zaczęłyśmy tym razem nietypowo bo w salonie przesympatycznej Ani Kruk, która była chętna by spędzić z nami czas i poznać nas bliżej! Aniu, bardzo Ci dziękuję za świetne spotkanie! Relację z wizyty w salonie Ani Kruk zaplanowałam na następny post, także musicie cierpliwie poczekać! Natomiast dzisiaj cała masa zdjęć z pozostałej części spotkania! Ściskam Was mocno :* M. 
źródło: http://mayaandsusannah.blogspot.com/

Przedstawiam Wam wszystkie dziewczyny, które wzięły udział w spotkaniu i zachęcam Was do odwiedzenia ich blogów, góra od lewej: KasiaEwelinaKalinaPaulinaEwaSylwiaAdaMajkaEwelina, dół od lewej: PaulinaAniaAgnieszkaZuzia

Fotograf  Kasia Ledwoń  zrobiła nam wszystkim podczas spotkania piękne zdjęcia, za co Ci Kasiu przesyłam wirtualne uściski. 

W trakcie spotkania dołączyła do nas konsultanska firmy Mariza i opowiedziała nam kosmetykach i pielęgnacji skóry i muszę przyznać, że marka Mariza bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła swoją ofertą! 

źródło: http://mayaandsusannah.blogspot.com/



Wiele firm wykazało zainteresowanie i poparcie dla naszego spotkania i postanowiło nam podarować swoje produkty do testowania. Bardzo dziękuje wszystkim firmom za wsparcie dla nas i wspaniałe kosmetyki i biżuterię!  Jesteście The BEST! 



Eveline Cosmetics
















Studio paznokci, makijażu i fryzur Venus 


Już nie mogę się doczekać przetestowania wszystkich tych produktów! Buziaki 

15 komentarze:

  1. bardzo fajna inicjatywa :) co do kosmetyków, to bardzo lubię firmę Apis, która mało popularna jest na naszym rynku oraz Flos-Lek (balsam do ciała i z tej samej serii peeling czyni cuda).
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA ich jeszcze nigdy nie używałam, więc cieszę się, że teraz będę miała okazję :)

      Usuń
  2. Kochane ogromnie żałujemy że nas tam nie było! Niestety śnieżyca która zaatakowała Łódź nie pozwoliła nam dotrzeć na miejsce! Pozdrowienia dla wszystkich wspaniałych dziewczyn ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ! :))
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs na moim blogu, im wiecej osob tym lepsza wygrana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak na spotkaniu było super :) szkoda, że dłużej nie mogłam zostać :(

    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna relacja! :) Spotkanie było rewelacyjne!:) Świetnie to zorganizowałyście Kochane :* ;)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, starałyśmy się, żeby wyszło świetnie hihi:)

      Usuń
  6. Ale Ci ładnie te zdjęcia wyszły:)- storczyk(?) zrobił swoje!
    I jeszcze raz dziękuję za organizacje i spotkanie. Było super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:) to była czysta przyjemność:) buziaki

      Usuń
  7. Świtne spotkanie :) a u mnie relacja z Fashion Blogger Fest II :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna fotorelacja ze spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, szkoda, że nie wiedziałam, chętnie bym się załapała na spotkanie z dziewczynami z mojego rodzinnego miasta... :( Ale za to znam panią fotograf :]

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie tu u Ciebie, więc obserwuję :) z pewnością będę zaglądać tu częściej :) szkoda, że nie wiedziałam o tym spotkaniu , a jestem z okolic :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram