Hair on fire



Witajcie :* Ostatnio ubierałam się tak bardziej na luzie i w końcu zapragnęłam czegoś bardziej kobiecego :) Wskoczyłam w moją czerwoną sukienkę i szpilki ale doszłam do wniosku, że nadal jest jakoś tak niewyraźnie. No i tak powstała moja drapieżna i jak dla mnie mega seksowna fryzura :) Nadal jestem w szoku, że sama sobie takie cudeńko byłam w stanie wyczarować :)
Zdjęcia zrobiliśmy jakoś koło 13 a do wieczora fryzura niewiele się zmieniła :) Przetrwała nawet wyprawę do Galerii Jurajskiej na event Tomasz Jacyków kontra Cajmel - ale o tym w następnym poście :) Tak czy siak, muszę chyba częściej pokazywać się Wam w moim kobiecym wydaniu, bo w końcu po coś mam tą swoją figurę hihi :) Buziaki M. :*

P.S. Życzę Wam wesołej i rodzinnej Wielkanocy! Ściskam :*

Hi guys :* Today  more feminine and sexy version of me then usualy :) Hope you like my crazy hair-do! Kisses :*

P.S. Happy Easter! Hugs  :*












Dress - KMX
Heels - Zara
NEcklace - Katherine.pl
Bracelet - Diva Poland 
Belt - NewLook
Lipstick - Kate for Revlon



33 komentarze:

  1. świetna stylówka, super wszystko dobrane :) ewentualnie odrzuciłabym rajstopki, ale sama lubie czarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaimponowałaś mi tą fryzurą :D Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madzie, jestem absolutnie, totalnie, całkowicie ZACHWYCONA tym zestawem. Wszysko mi się podoba, i sukienka, i fryzurka, i biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna sukienka i buty :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz bardzo promiennie...i nic dziwnego, bo w tak pozytywnej stylizacji inaczej się nie da:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka :))
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog świetny a post bardzo mi się podoba :)
    Może obserwujemy ? :*

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne włosy :) super upięcie :) również fajna stylizacja :)
    Wesołych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne wyglądasz! :) bardzo sexy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, genialna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. OOO! Pięknie Magdo:)
    Pełnia kobiecości w najlepszym wydaniu. SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  12. ooooj kurcze Kochana, normalnie powalasz! mega seksownie, gustownie, no pięknie! :) Fryzurka super!! :)
    buziaki i spokojnych świąt :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie Ci w tej fryzurze. ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna fryzura!
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknei wygladasz w tej sukience;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ladna stylizacja:) Podoba mi sie!!

    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna stylizacja <3

    Zapraszam w wolnej chwili :*
    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. makijaż i fryzura - to jest to! A do tego nieziemskie buty ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta fryzura naprawdę fantastycznie tutaj pasuje!! Świetnie ułozyłaś włosy!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw na 6, a buty przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla nas jest to najlepsza Twoja stylizacja jak do tej pory! Wyglądasz mega kobieco i seksownie!

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  22. Grrr i mrauuu i w ogóle <3
    Boska jesteś w tym wszystkim,tyle w temacie:*

    OdpowiedzUsuń
  23. kobieco, stylowo i słodko! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne są te buty!
    może obserwujemy?:)
    http://crystallizedspirit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram