Grey sandals with cristal heels DIY

Witajcie! Dzisiaj mam dla Was kolejne DIY, tym razem z sandałami z H&M, które mam już parę lat i postanowiłam je trochę odświeżyć :) Kryształowe aplikacje są teraz popularne, więc mogłam spokojnie poszaleć i obkleić nimi całe obcasy :) Także zostawiam Was ze zdjęciami i życzę miłego i kreatywnego weekendu! Ja wybieram się w sobotę na imprezę z okazji 30 urodzin mojej przyjaciółki z czasów liceum - impreza ta rozpoczyna wielki trzydziestkowy maraton wśród moich znajomych i przyjaciół w tym roku :) Buziaki i do usłyszenia! M <3 

Hi guys! Today a DIY with grey sandals and some cristals! Kisses :* 


Pracę nad przerabianiem zawsze zaczynam od przygotowania maty i wszystkich potrzebnych mi narzędzi i materiałów. Udało mi się stworzyć całkiem miłe stanowisko pracy więc teraz wiele rzeczy udaje mi się zrobić szybciej i dokładniej, bo już nie kombinuje gdzie i czym pewne rzeczy zrobić :) A potem to po prostu przykleiłam (Kropelką) kryształki do obcasa, trzymając każdy kryształek w szczypcach, aby nie pobrudzić sobie palców klejem (co oczywiście i tak zrobiłam hihi) Na końcu postanowiłam przykleić jeszcze po jednym kryształku z przodu butów. No i to by było na tyle. Zastanawiam się jeszcze nad wypełnieniem pozostałych wolnych przestrzeni małymi kryształkami ale póki co podoba mi się tak jak jest! Mam nadzieję, że Wam się podobają moje nowe szpileczki :) 










Zgrałam się idealnie ze sklepem Tchibo.pl i właśnie teraz ruszyła u nich sprzedaż online kolekcji Tworzenie,  (w sklepach stacjonarnych w we wtorek!) w której można zakupić przybory z mojego dzisiejszego posta. Są w sprzedaży szczypce, podkładka, nitownica, pistolet do klejenia na gorąco i wiele innych super rzeczy! Moje rzeczy są w innych kolorach, bo teraz jest edycja wiosenna ale mam dokładnie te same przyrządy i jestem z nich bardzo zadowolona! Linki i ceny podaje poniżej :) Buziaki


Szczypce do kupienia tutaj w cenie 39,95zł | Szczypce do nitowania i dziurkowania do kupienia tutaj w cenie 34,95zł | Podkładka do kupienia tutaj w cenie 29,95zł


13 komentarze:

  1. o jaa, buty wyglądają jak od Miu Miu
    boskooo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Muszę sobie kupić taką podkładkę w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie ci to wyszło i buty jak nowe, nie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszły, rewelacyjnie wyglądają te obcasy!

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyszły te butki :) lepiej wyglądają po przeróbce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obcasy są mega, ale zwolenniczką pzodu butów nie jestem. :C
    Ale podziwiam, bo efekt koncowy świetny!

    Jak znajdziesz chwilę, zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny blog. Zapraszam również na mojego bloga: http://fashion-hideout.blogspot.com/

    :))

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnie przerobione! bardzo przyjemny blog- oczywiście obserwuje :)
    zapraszam do siebie ;)) http://vanguarddeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejne piękne buty wyszły z pod twoich zdolnych rąk, no no ;) już czekam na twoje następne pomysły ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ten obcas wygląda cudownie! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram