Focus on new cosmetics


Hej Kochani :) Ostatnio dostałam całkiem sporo kosmetyków do testowania dlatego też musiałam je sobie podzielić na grupy i zacząć ich regularnie używać, by móc Wam potem powiedzieć jakie mam wrażenia :) Dzisiaj zdjęcia, kosmetyków, które wybrałam na pierwszy ogień!
Już mogę powiedzieć, że dzięki masce od Pilomax włosy mi pięknie lśnią a maseczka do twarzy od Marizy świetnie się wchłania i zostawia skórę bardzo delikatną w dotyku. Już uzależniłam się od peelingu od Elfa-pharm, nie dosyć, że pięknie wygląda, to jeszcze świetnie ściera skórę! Jeśli chodzi o krem do rąk od Barwy to będzie to hit dla osób, które kochają zapach cytrynowy! Używając balsamu do ciała Apis mam wrażanie jakbym używała jakiegoś super profesjonalnego kosmetyku, jego skład jest imponujący i pachnie morzem czy algami - zupełnie jak w SPA. Serum od Bandi, to moje pierwsze serum w życiu - szybko się wchłania i przyjemnie pachnie, zobaczymy jakie będą rezultaty po miesiącu używania :)  Pomadka od Floslek, świetnie nawilża i bardzo mi się niedługo przyda, gdy tylko słońce zacznie mocniej operować a ja będę częściej chodzić na spacery :) Jeśli chodzi o żel pod prysznic Eveline to ma nie tylko przepiękne opakowanie ale też i cudowny kwiatowy zapach! Ogólnie jak widzicie cuda, cudeńka :) Jak dobrze być kobietą! Ściskam Was, M :*

P.S. Już niedługo na moim FP ogłoszę konkurs i do wygrania będzie komplet kosmetyków od Elfa-Pharm! :)

Hi guys! Today photos of some of my beauty cosmetics I am testing at the moment! Kisses :* M.







4 komentarze:

  1. W dużej mierze zaczęłyśmy testować od tych samych kosmetyków:).
    Maska do włosów, maseczka z marizy, scrub do ciała, krem do rąk- u mnie te też poszły na pierwszy rzut!
    I potwierdzam Twoje pozytywne opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie możemy się doczekać Twojej recenzji!

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że testy trwają;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram