Easy breezy



Hej Kochani :* Już w zeszłym roku szukałam spodni z lampasami i żadne mi się nie podobały. Teraz na wiosnę nastąpił ich istny wykwit i wreszcie udało mi się w C&A znaleźć takie, które by mi odpowiadały :)
Teraz szukam białych z czarnymi paskami, zobaczymy czy znów zajmie mi to rok ;) Trend biało-czarny jest zdecydowanie moim faworytem na nadchodzący sezon! Czy wy też tak jak ja lubicie takie połączenie? Ściskam Wa :* M. 

P.S. Jak patrzę na te zdjęcia, to aż uwierzyć nie mogę, że dwa tygodnie temu była taka ładna pogoda! 

Hi guys :) today a black&white set (which is my favourite trend for incoming season!) with my long-searched  pants with stripes on side! Hope you like it! Kisses











Coat - Zara | Blouse - Mohito | Jacket - F&F | Pants - C&A | Necklace&bracelet - Diva | Glasses - New Yorker | Heels - Zara | Ring - H&M |

26 komentarze:

  1. Zdecydowanie lubię takie połączenia :D. Kurczę, jutro jadę do Częstochowy, mam nadzieję, że będzie ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z nadchodzących trendów i dla mnie połączenie B&W jest najbardziej zachęcające:).
    Piękny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  3. So elegant outfit! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Great outfit, love it!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. łaa, jaki fajny outfit, ładnie ci w czerni i bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też jestem miłośniczką spodni z lampasami! niedawno kupiłam sobie bardzo fajne, właśnie białe z czarnymi paskami, i stworzyłam już z nimi jedną stylizację na moim blogu!
    masz też bardzo ładny płaszcz! pozdrawiam!

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow super, spodnie sa naprawde super!<3


    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy lubię połączenia b&w - heh uwielbiam;]A Ciebie w tym zestawie po prostu kocham :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Kochana!! :** ;)
    Ojj no szkoda, że tak późno dotarłaś :( A ja akurat musiałam się zbierać już przed 17.. :( Ale jeszcze nie raz będzie okazja ;) Mam nadzieję ^^
    A Ty wyglądasz rewelacyjnie!! Spodnie genialne upolowałaś!:)
    Ja też zdecydowanie kocham b&w :) Hehe ostatnio widać w wersji w kropki :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. NIesamowicie wyglądasz.
    Wszytsko idelanie się komponuje.
    Jak dla mnie 5+ :*****

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, świetny minimalistyczny look!
    Bardzo mi się podoba płaszcz i buty!
    Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz, bardzo lubię Twojego bloga:)

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie bieli i czerni jak najbardziej na tak!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjnie wyglądasz!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie.;) cudowna biżuteria.;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny klasyczny zestaw, w tych spodniach wygladasz rewelacyjnie! pasek po boku opytycznie wydluza Twoje nogi, oby tak dalej! swietny wybor :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. zauroczona jestem płaszczem ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. u Ciebie już wiosna!
    Piękny czarno-biały zestaw. pozdrowionka :*
    Lona

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealne :) eleganckie i z pomysłem.
    Pozdrawiam ;-)

    http://niemodne-niemodne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram