Treasures of my closet vol.2

Dzisiaj kolejny post z cyklu "skarby z mojej szafy". Tym razem prezentuje Wam kopertówkę z projektu Jimmy Choo dla h&m i słupki ze złotymi brokatowymi obcasami. A po weekendzie mam nadzieje, że uda mi się Wam pokazać szalony makijaż, który ostatnio mi zrobiła Asia a w Walentynki jak mi się uda ubłagać męża pojawi się nasza wspólna sesja :) Trochę romantyczna i trochę wesoła :) Więc trzymajcie kciuki by mi się udało go namówić na zwariowane zdjęcia hihi :) Miłego weekendu :*

Torebka ma już ładnych parę lat i niestety troszkę już straciła na wyglądzie ale nadal ją uwielbiam!  Jedynym jej mankamentem jest to, że nie można do niej doczepić łańcuszka :/ Natomiast prezentuje się pięknie, gwiazda jest zrobiona z przepięknych kamyczków, które niesamowicie wyłapują światło :) Pojechałam po rzeczy z tej kolekcji do Krakowa, dwa dni po premierze z nadzieją, że coś jeszcze zostało. I niestety nie było nic!! Wychodząc jednak z galerii zobaczyłam, że cała wystawa jest ozdobiona butami i torebkami z tej kolekcji więc poszłam zapytać co będą z nimi robić:) No i okazało się, że robią zapisy i potem po tygodniu można sobie te rzeczy kupić! No i tym sposobem stałam się przeszczęśliwą posiadaczką kilku rzeczy:) Moim zdaniem była to jedna z najlepszych kolaboracji w historii h&m i zarówno buty jak i torebki są rewelacyjnie wykonane! 



Drugą rzeczą są beżowe słupki z niesamowitymi brokatowymi obcasami! Jak je zobaczyłam w sklepie Deezee to od razu pokochałam! Ta wysokość obcasa nie jest może zbyt imponująca ale właśnie to mnie w nich zauroczyło, że są trochę takie retro, i że będę mogła bez problemu chodzić w nich na co dzień :) Jak dla mnie słodziaki totalne! 



Buziaki :* M. 

11 komentarze:

  1. jak nie lubiłam świecących butów, tak te z tyłem tak ozdobionym wielbię ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny Blog bardzo dużo informacji zapisałem w ulubione, na pewno będę odwiedzał - pozdrawiam dj na wesele

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny Blog bardzo dużo informacji zapisałem w ulubione, na pewno będę odwiedzał - pozdrawiam dj wesele

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebisię to bym Ci podprowadziła ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. oh my gosh.... they are indeed treasuressssssssssssss.......
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram