Pink&burgund beanie DIY

Witam Was ciepło po tym koszmarnym dla mnie weekendzie. Od czwartku jestem chora. Chora to mało powiedziane. Rozpadam się od środka na małe kawałeczki. I to wcale nie w pozytywnym znaczeniu jak w książkach o Christianie Grey'u a niestety w negatywnym - przez mój organizm przechodzi chorobowy Armagedon. No ale widzę już światełko w tunelu, więc może za jakieś 10 tygodni uda mi się wyjść z łóżka hihi :) To by było na tyle z mojego chorobowego pamiętnika przejdźmy do dzisiejszego postu. Różową czapkę kupiłam rzutem na taśmę w h&m za 10 zł. Leżała przy kasie, piękna i przeceniona i tak jak to większość ludzi kupuje impulsywnie batoniki i baterie to ja ponownie kupiłam część garderoby :) Zmierzyłam  ją w domu i coś mi w niej jednak nie pasowało. Jakaś taka mała, głowa w niej dziwnie wyglądała no i ten kolor hihi :) No więc postanowiłam ją jakoś przerobić i zaczęłam szukanie :) Znalazłam inna czapkę, której nie noszę i trochę okrągłych ćwieków i zaczęłam działać :) Poniżej, krótki opis i trochę zdjęć :) Teraz czapka podoba mi się o wiele bardziej :) 

Pokrótce, odprułam pompon z bordowej czapki i przyszyłam na różową a potem doczepiłam parę ćwieków "pukli". Ot cała filozofia :) Na zdjęciach parę wersji wzorków, które można stworzyć na czapce przy pomocy ćwieków :) Ja poszłam w spokojniejszą wersję :) NUDZIARA hihi  Buziaki M. 

Hi guys:) Today a short and simple DIY with two beanies and round studds. Kisses :* M.







Buziaki M :*

24 komentarze:

  1. Z pomponem ta czapka zdecydowanie lepiej wyglada!!!
    Gratuluje pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This looks amazing! I have put studs on my clothes before but never on my hat...this is a great idea,thank you doll.xx

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie rzeczy:) które są niepowtarzalne.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł :-)
    zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt końcowy jest zachwycający :) zdrowiej nam Madziu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooooooo łał!! <3 Ale extra przerobiłaś tą czapę!!! <3 :D Genialnie wyglądasz w niej :)
    Świetny blog! :) Obserwuję z przyjemnością :) I pozdrawiam spod Czewki :D :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana ta różowa czapka po przeróbkach: BOMBA

    OdpowiedzUsuń
  8. oo ale fajnie przerobiłaś czapkę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czapka teraz nabrała charrakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super efekt ;))

    http://charmeusee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. z tym ciemnym pomponem wygląda mega ;d
    ja bardzo często kupuję o tak pod wpływem impulsu jakiś dodatek na przecenie ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też chcę znaleść taką czapkę za 10 zł :(((

    OdpowiedzUsuń
  13. Czapka wygląda super :D
    Zdrowiej kochana :*


    http://myesscape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. życzę powrotu do zdrowia ;) a czapki świente ;)
    zapraszamy do siebie, jestesmy nowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że też tunningujesz KOchana! Powrotu do zdrowia życzę, bo za 3 tygodnie godzina W :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyszło!!!!
    super pomysl, ja w H&m kupilam też za 10zł szalik w atkim samym kolrze!
    a 2 miesiace temu zastanawialm sie czy go nie brac za 40zl;)

    zapraszam:
    http://www.facebook.com/BachaBaszka
    http://www.bacha-baszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie pomysły :))

    www.lenkaswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. o Ty majsterkowiczko! Piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny pomysł na zmianę zwykłej czapki na super modną:)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)
    http://ambitniestukniete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram