Love story

Hej Kochani:) Post miał być jutro, że niby Walentynkowy ale pewnie cały internet będzie jutro huczał z tej okazji, dlatego też, ja robię falstart i post jest już dzisiaj :) Więc do rzeczy, jest czerwona marynarka więc jest Walentynkowo. Nikt nie zaprzeczy, że jest to kolor miłości :) Chciałam zrobić jakieś zabawne zdjęcia z mężem ale nieśmiałość mu na to nie pozwoliła hihi Pozostaje mi sobie jedynie wyobrazić, że stoi tam gdzieś ze mną na zdjęciach i stroi zabawne miny zarazem wpatrując we mnie swe niezwykle romantyczne oczka :)) No i wręcza mi różę oczywiście - czerwoną pod kolor marynarki i naszej niezwykłej miłości hihi I jest też pudełko czekoladek, takich mega słodziutkich i wcale nie tuczących - specjalna walentynkowa edycja dla zakochanych :)  A do pudełeczka oczywiście są przyczepione balony w kształcie serca, powiewające na wietrze:) No i w końcu mój wyimaginowany-na-zdjęciach-mąż szepcze mi do ucha, żebyśmy już stąd poszli, bo zimno i głodny jest i spóźnimy się do kina na nasz najbardziej romantyczny w świecie film Szklaną Pułapkę 5 :D Więc się do niego uśmiecham zalotnie, ubieram się po zęby i idziemy na kolację i do kina :) Wow ale Love Story mi wyszło hihi Powinnam zostać pisarką :) Ściskam Was i życzę udanych jutrzejszych Walentynek :) Buziaki :* M. 

P.S. Krzysiu Ty wiesz, ze ja wiem, że Ty wiesz, że Cię kocham :*

Hi guys :* Today a little pre-Valentines craziness post :) I love the colour of my jacket - reminds me about love :) Have a great today and tomorrow obviously! Kisses :*












Photos - Asia Maślanka 

Jacket, jeans - ZARA | Top - h&m | Boots - czasnabuty.pl do kupienia tutaj | Bracelet - Forever21 | Necklace - Katherine.pl   | Silicon bracelets - bought in NY |

25 komentarze:

  1. love story Ci wyszło... zabawne ;) ale mnie się podoba ;D śliczne kolorki zestawu, marynarka bardzo mi się podoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój mąż też nie jest chętny co do wspólnych zdjęć na blogu ;)
    Pięknie wyglądasz.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna marynarka. Dobrze Ci w czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw :) Marynarka świetna :) Mój chłopak także jest wstydliwy i nie lubi zdjęć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz:) Śliczny żakiecik i buty. Fajnie kontrastują:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne fotki! fajne połączenie kolorów! udanego dnia zakochanych <3

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny żakiet Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. żakiet jest przeuroczy :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  9. CUdowny zestaw, wszystko tu jest super! A tekst jest obłędny, na SP 5 będzie zapewne baaardzo romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega OOTD :)
    zapraszam do mnie
    http://wiciafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehhh przymierzałam wczoraj te marynarkę w Zarze, jest świetna! :))) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna stylizacja, ciekawie dobrana kolorystycznie, marynarka po prostu genialna, osobiście lubie robić stylizacje na domodi.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest ta marynarka, bardzo mi się podoba:)
    A Ty wyglądasz prześlicznie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. To sie nazywa fajny look ;) świetna macie tez ta miejscowke ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz :)Wręcz idealnie !
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach ta Częstochowa <3 Tam zawsze zdjęcia wychodzą idealnie ;) Żakiecik piękny Megan ;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastic blog and brilliant post! You're amazing!!! You're got such fantastic taste! Loving the way you write too. :-) Absolutely brilliant!

    Looking forward to more posts from you. I'm now following you on BlogLovin!

    Feel free to check out my blog here - www.the-white-list.co.uk
    And you can follow me on BlogLovin at - www.bloglovin.com/blog/4105110/the-white-list

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjna stylizacja! Bardzo walentynkowa:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram