Click

Hej Kochani :* Koszule ze skórzanymi kołnierzykami i mankietami są w sprzedaży już dobry rok a ja dopiero teraz znalazłam swój idealny model. I to całkiem przypadkiem - na przeciwko mojej ulubionej kawiarni, otworzył się właśnie nowy sklep marki Click Fashion. W zeszły weekend więc weszłam się rozejrzeć co tam ciekawego sprzedają :) No i wyszłam z piękną koszulą :) Było więcej ładnych rzeczy no ale musiałam się na coś zdecydować:) Mają oni w ofercie ciekawe projekty, które trudno znaleźć w innych sklepach :) Na pewno będę do nich zaglądać po kawie :) No nic ściskam Was i pozdrawiam ciepło :) Buziaki :* M.

P.S. Jeśli lubicie poczytać on-line o modzie to polecam Wam Stradivarius Magazine. Ciągle pojawiają się tam nowe zdjęcia i artykuły :) 

Hi guys:* Today I wanted to show you my new blouse with leather collar and wristbands. To me it's perfect. Hugs and kisses :* M.

P.S I if you like on-line reading about fashion then I recommend you the Stradivarius Magazine! Everyday new photos and articles! 











Blouse - Click Fashion do kupienia tutaj  |Pants - Orsay | Blazer - Zara | Necklace- Diva | Bracelet - New Look | Boots - Centro 


18 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowe te skórzane mankiety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podobają :D

      Usuń
  2. Koszula piękna ♥ obserwuje Cię :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, codzienny look.
    Koszula faktycznie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana gdzie ten sklep znajduje się stacjonarnie? Koszula rzeczywiście idealna!

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Dąbrowskiego, dokładnie na przeciwko Romeo i Julii :) Buziaki

      Usuń
  5. ta bransoletka z pierścionkiem i marynarka są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna koszula:) wyglądasz cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. A dziękuje, uwielbiam tą bransoletkę:)

      Usuń
  8. Koszula faktycznie bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancka i piękna:)))
    Koszula od razu wpadła mi w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna koszula, wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna koszula!
    Dziękuję za odwiedziny! buźka

    OdpowiedzUsuń
  12. Elegancko i z klasą! Piękna biżuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się w marynarce ! koszula tez jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram