bye bye winter

Hej Kochani :* Na prawdę mam nadzieję, że to już ostatni tak zimowy post w tym roku! Żegnam zimę w rosyjskim stylu z moją super ciepłą zimową czapą :) Pod płaszczem mam prostą czarną sukienkę w kolorowe wzorki ale wiało zbyt mocno podczas zdjęć bym mogła ją Wam pokazać. No trudno. Myślę, że płakać nie będziecie hihi :) Nowością jest zmieniony układ i wielkość zdjęć na blogu i wybrałam inne czcionki. Mam nadzieję, że zrobiło się milej dla oka :) Pozdrawiam Was ciepło :* M. 

Hi guys! I sure hope this is the last winter post of this year! Spring I'm waiting for you!! Kisses M. 











Photos by my mum :*

Coat - Zara | Scarf - Reserved | Hat - vintage | Boots - deezee.pl | Ring - Forever21 | Bracelet - Glitter | Bag - | Tights - Gatta |


21 komentarze:

  1. czapa jest boska :) nooo mega...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapa cudowna, ale torekba jeszcze lepsza. Też mam nadzieję, że zima szybko się skończy, bo to jednak męcząca pora roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne,klimatyczne zdjęcia i śliczna Ty:) Blogowe zmiany na duży + :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że Ci się podoba:)

      Usuń
  4. Ten płaszcz jest genialny/ Mi niestety nie udało się go zdobyć choć próbowałam ;) Zmiany na blogu rzeczywiście na +.

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulica Dąbrowskiego :D. Lubię takie carskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O moj plaszcz ;)
    Super torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba. A to ostatnie zdjęcie, ze zbliżeniem, po prostu rewelacja. Wyglądasz jak prawdziwa królowa śniegu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing look! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie wyglądasz!! Zdjęcia mają super klimat<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie, a ostatnie zdjęcie jest genialne!

    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. switnie wyglasz :)
    zapraszamy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam nadzieję, że to już koniec zimy, świetne wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny płaszczyk Madziu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te zdjęcia mają naprawdę fajny klimat!! Bardzo mi się podobają :) Czapka jest świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny płaszczyk! Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja :) Jestem pełna podziwu że dasz rade śmigać w takich szpilkach na śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie było to zbyt trudne jako ze wyszłam z samochodu do kawiarni, przy której zrobilysmy zdjęcia a po kawce znów wskoczylam do auta ;)

      Usuń
  17. Stylizacji genialna, wyglądasz extra. Czapka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale te zdjęcia są piękne! Wyglądasz GENIALNIE! ♥
    Płaszcz i buty chcę! a w czerwieni i beżu Ci idealnie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram