Army girl with pink

Witajcie :) Ostatnio dostałam anonimowe zażalenie, że piszę w postach jakbym miała 15 lat :) Więc dzisiaj post całkiem po dorosłemu, na poważnie (jak przystało na mój dostojny już wiek) i bez seriali dla nastolatek. Temat na dzisiaj to militaria - bo są ubrania w kolorze khaki. Bo armia to ważna sprawa. Poważny temat. Nie ma żartów. No i wojskowi w wielu krajach ubierają się właśnie w mundury w kolorze khaki. Czyli jest też światowo - militarna globalizacja dopadła też moją szafę. Aż mnie głowa rozbolała, tak się tu zrobiło pompatycznie! Dla rozluźnienia tej napiętej atmosfery jest akcent różowy. Różowa czapka. Jak dla 10 latki :) Czyli bilans się wyrównał. Wróciliśmy do punktu wyjścia. Kurcze, a tak się starałam! Bez odbioru. Over and out. M.

Hi guys! Today a bit millitary set all because of the khaki colour of my clothes :) To make it more lively I've added a realy sweet baby pink colour beanie :) Hope you like it! Kisses :*

















Pants, Peplum blouse, ring - H&M | Jacket - Zara | Boots - czasnabuty.pl | Zegarek - Monashe.pl | Bransoletka - stereostore.pl | Beanie - h&m and DIY | Belt - NewLook

21 komentarze:

  1. podoba mi się;) śliczna bluzeczka;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękną masz tą bluzkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. So cute look! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. niezły neon masz na głowie! ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam lubię twoje teksty i nie mam co do nich zażaleń ;P a wręcz przeciwnie dzisiejszy bardzo mi się podoba, z humorem ;) połączenie khaki z różem uwielbiam i wczoraj sama się w takich kolorach "bujałam" po ulicy ;) pozdrawiam :)
    P.S. planujemy na początku marca kolejne częstochowskie spotkanie blogerek, jak się na to zapatrujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jestem chętna na spotkanie z Wam dziewczyny :*

      Usuń
  6. Rewelacyjna stylizacja, wszystko idealnie dobrane, świetnie wyglądasz

    zapraszam do siebie

    www.czarno-to-widze.blogspot.com


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach te Anonimy ;/ Nie przejmuj się Kochana! Wyglądasz pięknie. Czapka DIY wyszła szałowo ;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie nie maja sie czego czepiać...
    Swietnie wyglada połączenie rozu i zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie pomyślałabym o połączeniu zieleni, burgrundu i różu ale musze przyznać, że wygląda to świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej ale ładnie! ta bluzka jest piękna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. You look very beautiful. I really like the jacket!

    xx

    ENTER MY GIVEAWAY: WWW.STYLEOFPURITY.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i pozdrawiam kolejną bloggerkę z Częstochowy ;)

    Buziaki Sylvia :****

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja napiszę,że mi się bardzo podoba tak na poważnie :D;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Bardzo ładna bluzka!
    No i buty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale boska czapa! i ta biżuteria - extra! zapraszamy na fajny konkurs, tam też do zgarnięcia boskie czapy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz zachwycająco! Bluzka jest przepiękna i masz super makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny look :)
    Każdy z Nas ma swój styl tak samo w ubieraniu jak i pisaniu!Pisanie...to jedna z wielu form wyrażenia siebie i albo się to akceptuje, albo nie!Można tolerowac, a jeśli się komuś nie podoba niech po prostu idzie tam gdzie piszą inaczej,lepiej czy doroslej!
    Każdy tekst to indywidualizm autorki i nie podlega dyskusji! Mi się tekst podoba i Twoja cudna czapa :)
    Dziękuję za wizytę u mnie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. If your business is small, then you can outsource your project to
    the company which provides you a service at an affordable price.
    Choosing the right colors can strengthen a site's message and reinforce its goals. You must know that after your website has been created, from time to time you will require updates.

    Have a look at my homepage computer repair

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram