Treasures of my closet vol.1

Witajcie :) Postanowiłam stworzyć nowy cykl na blogu "Skarby z mojej szafy", tytuł będzie angielski, żeby te całe tłumy z zagranicy, które odwiedzają mojego bloga wiedziały o co mi chodzi hihihi :) A chodzi o to, że ogólnie trudno mi znaleźć chętnych do zrobienia mi  zdjęć stylizacji częściej niż raz w tygodniu a nie chcę by zawiewało na blogu nudą, więc postanowiłam zacząć Wam pokazywać rzeczy, które posiadam, które kocham i często mają one jakaś swoją historię - mniej lub bardziej ciekawą. Jak przeglądam moją szafę to znajduje się w niej mnóstwo rzeczy, które noszę bez przerwy ale są i takie, które nie są często używane, albo nawet w ogóle - są po prostu piękne albo mam do nich sentyment, lub dostałam je w prezencie albo są to rzeczy, w których po prostu nie chodzę ale jakoś nie mogę się z nimi rozstać :) Tak czy siak, będę wybierać, jedną czy dwie rzeczy i będę Wam je tutaj pokazywać :) Zobaczymy czy Wam się taki cykl spodoba:) Ściskam i życzę Wam udanego weekendu :* Buziaki M. 

I'm starting a new cycle on my blog called "treasures of my closet". I will try to regularly present you with my little treasures I've collected through years including clothes, shoes, bags, accessories and jewelery. Hope you will like it! Kisses :* M.



Naszyjnik Zara,  zimowa kolekcja 2012/2013 :) Prezent świąteczny od mojego szwagra :) Totalnie przepiękny!  Necklace from Zara - a Chrismas present from my brother-in-law :) Totaly beautiful!



Torebka firmy Eternel. Uwielbiam w niej te trójwymiarowe kwiatuszki. Bardzo spontaniczny zakup, w małym butiku w centrum miasta, gdzie ją ujrzałam na wystawie i byłam pewna, że do mnie przemówiła, coś w stylu "kup mnie, będę zdobić twą dłoń na wieki" hihi No to kupiłam :)
Very spontanious purchase in a local store :) I just saw it and I had to buy it! I love those 3D flowers! 

20 komentarze:

  1. Świetny pomysł na posty. ; ) Z chęcią będę zaglądać.
    Naszyjnik piękny. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna alternatywa dla zwykłych postów ze stylizacjami, obie rzeczy są piękne, prawdziwe perełki <3 jestem ciekawa co ty tam jeszcze w tej szafie przed nami chowasz ;) z niecierpliwością czekam na kolejne skarby ;D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy :) U mnie też kilka nowości, ale kosmetycznych-zapraszam!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :)) Na pewno będę zaglądać tu częściej :))



    www.limitofcontrol.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta kopertówka i naszyjnik w zupełności skradły moje serce! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. naszyjnik cudowny! fajnego masz szwagra ;) u nas też nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny jest ten naszyjnik :) zazdroszczę dobroci szwagra :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik jest przepiękny, a szwagier wie czego Tobie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skarby z Twojej szafy niesamowite! Naszyjnik przepiękny! Świetny pomysł na post ;) Czeamy na więcej!

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem,jak najbardziej "za" takimi postami:) Naszyjnik i torebisia świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. naszyjnik piękny, a torebka nietuzinkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uważam, że śliczny jest ten naszyjnk :) i do tego granatowo-srebrny!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zbyszek ma dobry gust

    OdpowiedzUsuń
  14. naszyjnik przepiękny,świetny wybór szwagra, ja osobiście chętnie kupuję biżuterie przez internet, ale najpierw robie mały rekonesanas na domodi.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram