Intrigue me

Witajcie po weekendzie! Wyspani i wypoczęci? A może totalnie na odwrót, szaleliście do rana na imprezach karnawałowych? My w sobotę byliśmy potańczyć i w związku z tym niedziela była dla nas dniem w piżamie :) Prawdziwi z nas kanapowcy :D Na szczęście udało się nam zrobić w sobotę zdjęcia bo te zrobione w niedziele były by raczej mało ciekawe :) Chociaż piżama party mogło by być interesujące, muszę kiedyś zebrać przyjaciółki i porobić szalone zdjęcia z pierzem unoszącym się w powietrzu :) Tak jak to się robi na hollywoodzkich komedyjkach dla nastolatek :) A tak przy okazji hollywood mam do Was dzisiaj takie pytanie: kochacie się w jakiś aktorach, piosenkarzach czy innych gwiazdach? Bo ja tak mam, że jak mi się spodoba jakiś film czy serial,  to jakoś tak utożsamiam sobie aktora z fikcyjnym bohaterem i całą historią i zaraz mi się wydaje, że on w realu jest taki romantyczny facet, ma wspaniały charakter i jeszcze ma poczucie humoru i jest taki inteligentny, szarmancki i w ogóle książę z bajki i ideał i co tam jeszcze można wymyślić. I potem googluje takiego osobnika i mogłabym jego fanklub zakładać od razu :) I tym sposobem  w mojej głowie Ian jest seksi wampirem, Channing super tancerzem, Zac wymarzonym wojskowym, Patrick lekarzem idealnym, Wilson (Hart of Dixie) barmanem ze snów, Ian (PLL) super nauczycielem i wiecie lista jest długa hihi Ja wiem oczywiście, że oni nie istnieją ale ich historie tak jakoś mnie ciekawią i intrygują   - taka ze mnie beznadziejna marzycielka :) Całe szczęście, że w realu znalazłam już mojego Mr. Right  bo inaczej musiałabym chyba polecieć do Hollywood szukać mojego przyszłego wyimaginowanego męża hihi :) Buziaki M. 


















Blazer - Zara 
Pants - Local store
Boots - Czasnabuty.pl  do kupienia tutaj
Fur- Deni Cler 
Scarf - Simple CP do kupienia tutaj
T-shirt - H&M
Necklace - Anna Dello Russo for H&M
Ring - Glitter.pl
Bracelet - New Look 
Glasses - NN 
Make up - Sephora pallete

32 komentarze:

  1. Seriale mnie nie poruszają ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny zestaw, świetny komin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komin świetny, od razu przykuł moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna biżuteria, i bardzo podoba mi się komin - jest taki oryginalny! fajnie połączyłaś szarość z kobaltem!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie ta biżuteria dopełnia stylizację

    OdpowiedzUsuń
  6. teraz może nie, ale jak byłam nastolatką to kochałam się w Paddym Kelly z Kelly Family i krzyczałam z rumieńcami z podniecenia na każdym ich koncercie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem fanką Twojej biżuterii :) świetne okulary! no i buty i spodnie w tym samym kolorze - świetnie wydłużają nogi :) ściskam - dasha

    OdpowiedzUsuń
  8. ten komin masz nieziemski, zachwycam i zachwycam się nim! I boskie buciki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Zdarłabym z Ciebie te wszystkie cudowności i przywłaszczyła :D Super wyglądasz grrrrr

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja,

    zapraszam do siebie

    www.czarno-to-widze.blogspot.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik, komin i buty z miłą chęcią bym przygarnęła!
    Nie wspominając już o kurtce, która jest równie piękna :)
    Wyglądasz świetnie.

    Pozdrawiam,
    Sulanovska!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz :).
    Piękny naszyjnik :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna biżuteria i ciekawy komin.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe połączenie. Podobają mi się buty i naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  15. I love your look. Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz rewelacyjny blezer, świetny! i jaki piękny naszyjnik <3
    super fotki!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Uwielbiam ten naszyjnik!:)

      Usuń
  17. Ale piękny naszyjnik!!
    I kusisz mnie butami:d

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Ty masz świetne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie wyglądasz :D

    http://silence105.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny akcent z tych butów wyszedł :D ciekawe ile kobaltu będzie w stylizacjach tu: https://www.facebook.com/matarnia.parkhandlowy/app_238508789615616

    OdpowiedzUsuń
  21. jak idealnie dobrane spodnie z butami :D

    OdpowiedzUsuń
  22. hahaha, nie no może fanklubu zakładać nie mam ochoty ale popatrzec na ładnego człowiek to i owszem z niekrywaną przyjemnością ;)
    Kiedyś, dawno dawno temu wzdychałam do Jonathana Brandisaktóry grał w serialu Seaquest. Strae bardzo dzieje, potem wzdychałam do Stuarta Twonstead'a, potem do Josha Hallaway'a (Sawyer z Lost'a), póxniej był Eric z True Blood a teraz jest Ian z Vampire Diares ;) Tak więc no.. rozumiem doskonale ;) Trzeba mieć jakieś małe przyjemności w zyciu jak się już czekolada się przeje (tak to się zdarza) :P
    Bizuter i obuw - zdecydowanie me gusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie dziś wyglądasz, ale styl Twoich wypowiedzi pozostawia wiele do życzenia - jakby wypowiadala się 15-latka. Podobnie jest z pozycjami filmowymi, o których wspomniałas. ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja duchem zatrzymałam się w liceum i dalej się nie wybieram :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  24. Pięknie wyglądasz.:0 Byty są genialne.:)
    kolor lakieru do paznokci bardzo mi się spodobał.:)
    Obserwuje i zapraszam do mnie jeśli miałabyś ochotę.:) pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram