home, sweet home

Hej Kochani :* W okresie zimowym bardzo lubię spędzać wieczory w domu, przy rozpalonym kominku, z książką i zieloną herbatą, czasem winkiem, ubrana w coś wygodnego i przytulnego :) I taki właśnie jest dzisiejszy post - domowy, przytulny przy kominku:) Tak właśnie wygląda zima w moim wydaniu, pochłaniam masę książek, piję litry zielonej herbaty a jak nie czytam to oglądamy z Krzyśkiem jakieś filmy i się wygłupiamy. Ale z nas NUDZIARZE hihi :) No to życzę Wam miłego początku tygodnia i samych przyjemnych wieczorów :) Buziaki M. 

Hi guys! During winter time I love to spend my evenings with a good book, drinking green tea or wine in front of my fire place :) Have a nice beginning of the week! Hugs&kisses :* M. 













Poncho - Glitter
Blouse - Orsay
Pants - Mohito
Necklace - Glitter

32 komentarze:

  1. piękne ponczo! bardzo pasuje do tych spodni :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę kominka! Ja swój zostawiłam w rodzinnym domu... Ale teraz mam mega ciepłe kaloryfery ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne miejsce na długie zimowe wieczory =]

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdo masz piękny kominek:), ale i tak Ty jesteś ozdobą tych zdjęć:). Ciekawy naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne wnętrze i cudowne ponczo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tak samo jak Ty :) w okresie letnim jestem osobą aktywną, wszędzie mnie pełno i najchętniej w ogóle nie wracałbym do domu. za to w zimę wszystko się zmienia, nagle staję się domownikiem przeogromnym. w ogóle nie wiem czemu Cię jeszcze nie obserwuję, więc rozpoczynam czynienie tego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie sie prezentujesz!:))
    naszyjnik tez mnie zaciekawił w sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie za te siedzenie przy kominku uwielbiam zime i te długie, chłodne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kominek, milutki outfit, fajnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne wnętrze:) i poncho of course:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz ta niewinnie :) Sliczne i ciepłe zdjęcia, a zestaw z tym ponchem super. BUziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie klimatyczne i ciepłe zdjęcia! Super! Obserwujemy, będziemy wpadać częściej i zapraszamy do nas ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. żałuję, ze nie mam w domu kominka

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję pięknie! Takie słowa wiele dla mnie znaczą! <3
    Śliczne zdjęcia u Ciebie :) Również zaczynam obserwować :)
    Przesyłam masę buziaków!
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia maja przyjemny klimat - bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne, klimatyczne zdjęcia! kocham ciepło domowego kominka i mam nadzieję, że kiedyś i my będziemy mieć wymarzony domek, w którym będziemy grzać się przy kominku! naszyjnik - rewelacja! zapraszamy na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  17. You have the prettiest eyes :)
    thanks for dropping by my blog hun!

    xoxo . Jules
    ♥Come Visit My Blog♥

    OdpowiedzUsuń
  18. lovely!

    http://giaa-fashion.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  19. seems so cozy~

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr

    OdpowiedzUsuń
  20. Adorable photos, I love your poncho!:) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne zdjęcia! Bardzo ładnie kochana wyglądasz ;)
    a do tego zazdroszczę kominka ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. I like all the lights you've surrounded yourself with.

    7% Solution​

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też zimą zdecydowanie wybieram grzane wino i dobrą książkę przy kominku:) Świetna ta narzutka, którą masz na sobie;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. tą narzutkę masz cudowną! a kominek pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. beautiful pics!!!you look like a postal!!

    www.lessismoreblog.com

    OdpowiedzUsuń
  26. narzutka jest przepiękna :) świetna zdobycz!

    pozdrawiam,
    Desire

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram