fun in the snow

Hej Kochani :) Pamiętacie jaki to był cudowny czas kiedy spadał pierwszy śnieg i szło się całym osiedlem na jakieś górki pojeździć na sankach czy jabłku, porzucać się śnieżkami, ulepić bałwana czy wytarzać się w śniegu i zrobić pięknego aniołka?? No myślę, że wspomnienie jest raczej ulotne dlatego też w niedzielę postanowiłam sobie to przypomnieć :) Bawiłam się cudownie, wytarzałam w śniegu i kazałam oczywiście Krzyśkowi udokumentować co bym mi zostało to w głowie na dłużej :) Wiecie jak fajnie szeleści śnieg gdy robi się aniołka? I jak miło jest podrzucić śnieg do góry by potem rozsypał się po całej waszej twarzy i wybuchnąć z tego powodu gromkim śmiechem hihi Cóż ja sobie właśnie przypomniałam i polecam :) Buziaki  M. 

Hi guys :* On Sunday I decided to remind myself how cool it is to play in the snow :) I had so much fun I can't describe it! :) Kisses M. 





























Coat - Jackpot&Cotonfield
Scarf - Reserved
T-shirt - nn bought in China Town in NY
Jacket - Kappahl
Pants - Zara
Gloves -Simple&co.
Hat - nn bought  in a stand in Galeria Jurajska
Boots - Report - american store

38 komentarze:

  1. O tak, śnieg jest fajny :D. Ja się bawiłam na Placu Biegańskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za odwiedziny mojego bloga :)

    może dodamy się do obserwowanych ? <3


    xoxo

    www.POLINEFASHION.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie pozytywne zdjęcia , jak je oglądałam to uśmiechałam się do monitora :* :D

    http://never--lookback.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne, radosne zdjęcia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny look!;)
    http://www.okomody.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczo. wyglądasz jak 5klasistka

    OdpowiedzUsuń
  7. ale radosne zdjęcia, aż przyjemnie się na Ciebie patrzy ;d
    pięknie Ci w takim morskim kolorze ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne zdjecia, bardzo pozytywne;) cudowny kolor kurtki a czapeczka jest urocza;) pozdrawiam i zapraszam do siebie jak znajdziesz czas aktualnie prowadze konkurs http://judiandfashion.blogspot.com/2013/01/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  9. love your shirt, your beanie and your blog!! it is amazing ;) if you want you can have a look to my blog ;)

    www.chiclechine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=10510805

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie pozytywne posty :) urzekł mnie kolor kurtki! :) dasha

    OdpowiedzUsuń
  12. dfajna ta czapeczka :) pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne zdjęcia, kurtka jest boska :*

    OdpowiedzUsuń
  14. czapka jest świetna;)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem warto jest poczuć się jak małe dziecko! :)
    Zdjęcia są mega pozytywne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahh świetne zdajcia, radosne! Pięknie Ci w tej czapeczce, i sweter super! Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne, pozytywne zdjęcia ! : )
    no i bluza - wiadomo ! :D : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję pięknie!
    Bluzka - rewelacja! :D
    Buziaki!
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  19. uroczo wyglądasz w tej czapce! :) a tarzanie w śniegu u mnie ostatni raz było rok temu ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Adorable look it snow over here as well looking forward to take pictures love ur coat the color is so playfull and that beanie is adorable I own one too will wear it soon hugs
    Virgit
    www.preppyfashionist.com

    OdpowiedzUsuń
  21. hihi widzę że nie tylko ja mam fun ze śniegaa :) :*

    OdpowiedzUsuń
  22. pozytywne zdjęcia,super bluza,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Hey I know this is off topіc but I was wοnԁering іf you knew of
    any widgets І could аdd to my blog that automаtically tweet my newest tωitter updates.

    ӏ've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

    Also visit my weblog ... how to prevent heartburn

    OdpowiedzUsuń
  24. Hey therе! I've been following your blog for a while now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Atascocita Texas! Just wanted to mention keep up the excellent work!

    Also visit my site - home solar systems

    OdpowiedzUsuń
  25. Hey there јuѕt ωanteԁ to give yοu a
    quick heads uρ. Thе text іn
    your article seem tο be running οff the scгeen іn Firefοx.
    I'm not sure if this is a format issue or something to do with internet browser compatibility but I thought I'd ροst to let you know.

    The deѕign and stуle look grеat though!
    Hοpe уou get the issue solѵed soon.
    Thanκs

    Also visіt mу websіte build a boat plans

    OdpowiedzUsuń
  26. I know this site presentѕ quality deρending
    cοntent аnd extra ԁata, iѕ theгe
    any οther ѕite whіch ρresents suсh
    stuff in quality?

    My homepage: locksmiths in solihull

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram