Fifty shades of gray

Hej Kochani :) Dzisiaj post, dzięki któremu możecie się przekonać jak bym wyglądała gdybym była wampirem hihi :) Zdjęcia miały być czarno białe ale bardzo spodobały mi się takie szare, bo o szarym dzisiaj będzie mowa :) Wiele osób mówi, że podobnie jak czarny, szary to w ogóle nie jest kolor :) Tamarka, pewnie go w ogóle nie używa hihi (love ya Girl!) natomiast ja bardzo lubię i używam często :) Dzisiejszy post jest małym hołdem składanym niezwykle popularnej serii książek o czarującym, romantycznym, szalonym i niezwykle intrygującym Christianie Grey. Dzisiaj ma swoją polską premierę trzecia część trylogii, i wiem, że setki  a może i tysiące Pań pobiegnie dzisiaj do księgarń by wieczorem z wypiekami na twarzy uważnie ją czytać :) Pewnie, niektóre nawet zarwą noc byle by przeczytać do końca:) Ja mam już to za sobą i wiem co mówię hihi :) I  tak, wiem co mówią prześmiewcy, że kiepskie romansidło, dla zdesperowanych mamusiek, słabo napisane itd, itp więc wszystkim krzykaczom odpowiadam - KIJ WAM W OKO :) hihi lol :) Książki się czyta dla przyjemności, dla rozweselenia i poprawienia sobie humoru, więc każdy ma prawo czytać to co jemu pasuje:) Więc wszystkim wielbicielkom życzę miłego wieczoru z książką w ręku :) Buziaki M. 

Hi guys :* Today's post is dedicated to book series about the misterious, romantic and crazy Christian Grey. I love all of the books and I also love grey colour so we match perfectly haha :) Lol :) Have a great day! Kisses :* 














Vest - Bought in polish mountains
Top - h&m
Pants - NewLook
Boots - Report (American store)
Necklace- Zara
Earmuffs - Reserved
Gloves - Glitter Polska 


29 komentarze:

  1. Spodnie i naszyjnik mistrzowskie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie udało mi się upolować w NL za 30zł! :)

      Usuń
  2. wyglądasz cudownie, a naszyjnik obłędny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie niekolorowe kolory ;). Pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna z Ciebie wampirzyca ;)
    Masz niesamowity naszyjnik!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no portasy masz mega! <3 Podobają mi się te Twoje szarości:*

    OdpowiedzUsuń
  6. dobry byłby z Ciebie wampirek!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam szarości! W Twoim wykonaniu są rewelacyjne! ♥
    i Madziunia, 3 zdjęcie boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam to szczescie, ze w UK premiera ksiazek byla jeszcze w tamtym roku, przeczytalam wszystkie 3 czesci latem. Tez mnie wciagnelo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Buty są rewelacyjne!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No muszę przyznać, że to są moje ulubione buty tej zimy :) Najlepszy zakup jaki poczyniłam na ten sezon :)

      Usuń
  10. Podoba mi się ten szaraczkowy zestaw, świetnie jest!

    OdpowiedzUsuń
  11. takich nauszników szukam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz!! jeden z Twoich lepszych zestawów!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szara elegancja! Kamizelka i rękawiczki przeurocze ;)Ślicznie wyglądasz!

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rękawiczki są takie słodkie ze szok :)

      Usuń
  14. Fajna kamizelka! Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię szary - świetna baza do szaleństw :) cudowne rękawiczki! - ściskam Dasha

    OdpowiedzUsuń
  16. swietnie wygladasz w tym looku:))))))))))))))))))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już Cię obserwuję a Ty ? ;)
    Zapraszam do mnie :D https://pperoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie piękne rękawiczki:) bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  19. I like your look!!!
    I’m your new follower!!
    If you like mine, do the same!! kiss!!

    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny look szczególnie vest :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. oh wow, super naszyjnik i nauszniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalnie jestem zakochana w tym naszyjniku :)

      Usuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram