enough is enough!

Hej :* Czy u Was też śnieg ciągle pada, pada, pada, pada, pada, pada, pada, pada, pada, pada i ..... pada? Ja się pytam, ile można??????? Na prawdę mam już dość! Jest zimno jak w psiarni, no i w sumie niby fajnie, bo tak romantycznie i bajkowo ale kurcze, wystarczy już! Enough is enough! Ja jestem ciepło-lubna, nie znoszę, kiedy muszę się opatulić jak niedźwiedź za każdym razem kiedy chce wyjść na zewnątrz! A tu na domiar złego nie dosyć, że jest zimno to jeszcze wietrznie i pada na potęgę! No dobra pomarudziłam sobie, teraz trochę o zdjęciach :) Więc mam na sobie nowe spodnie, upolowane na przecenach w h&m. Są dość szalone, sama nie wiem co we mnie wstąpiło ale po po prostu bardzo podoba mi się ten wzór! A reszta stroju jakoś się sama dobrała do spodni :) Zostawiam Was zdjęciami, życzę udanego, bezśnieżnego dnia! Buziaki M. 

Hi there guys! It's been snowing so heavely here in my city that I'm just already tired of it! So I'm saying enough is enough! Go away snow! lol :)) Kisses M.




















Pants - h&m
T-shirt - Mango
Coat - Zara
Boots - Centro
Beanie - Hama
Necklace - h&m
Ring - Forever21
Bracelet - don't remember


24 komentarze:

  1. u mnie na szczęście przestało padać, ale gruba warstwa śniegu i mróz nadal są... :<

    pięknie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pada pada pada i lubię to! :D Chyba mi się wydaje, że wiem gdzie te zdjęcia były zrobione, ale pewnie się mylę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz:) Płaszcz i buty są rewelacyjne. U mnie cały czas sypie;) Zapraszam serdecznie do mnie:) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oj wiem co czujesz ;) tez już mam dość tego bez przerwy padającego śniegu.. ślicznie wyglądasz, spodnie mimo, że jak to określiłaś "szalone" to prezentują się bardzo ładnie i pięknie Ci w kobalcie :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W krk też ciągle pada, dzisiaj zanim dojadę na uczelnię będę jak bałwan:D
    Ale śnieg na zdjeciach prezentuje się pięknie, jeszcze w takim plaszczyku mm, uwielbiam go:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas to samo, plus do tego wszyscy chorzy, można oszaleć!!!
    Cudowny masz ten płaszcz <3
    Ściskam Cie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz i naszyjnik śweitne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny masz ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie fajne kozaczki z Centro? To mnie zaskoczyłaś! Cały look jest świetny, a na Twój płaszczyk jestem chora :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem chyba największym wrogiem zimy! nienawidzę, chcę już wiosnę. świetna stylizacja, ale pewnie biedna nieźle zmarzłaś przy zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne spodnie i piękny naszyjnik :) ale dla mnie nr 1 jest ten płaszcz :) d.

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszcz ma śliczny kolor ale dla mnie w tym połączeniu marynarka w kolorze kobaltowym gra pierwsze skrzypce i świetne prezentuje się z czerwoną bluzką! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. przegenialny jest ten płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  14. też pada;) wspaniała stylówka;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie wyglądasz :) podoba mi się czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. boskie połączenie marynarki ze spodniami ♥ a płaszcza zazdroszczę! ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. super zestaw kolorystyczny ! płaszcz i marynarka są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz przepięknie! Każdy element Twojej stylizacji jest cudowny!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale wszystko ze sobą skomponowałaś-płaszcz obłędny <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram