Checked please!

Witajcie! Koszula w kratę powinna się znaleźć w szafie każdej kobiety. Pasuje na prawie każdą okazję zarówno do pracy, na randkę, do teatru czy tez po prostu na co dzień :) Ja swoją upolowałam w Zarze i ma ona dużo zdobień, których możliwe, że częściowo z czasem się pozbędę. Póki co jak dla mnie jest idealna i jest w pięknym, mocno nasyconym kolorze :) Zdjęcia tym razem zrobił mi mój Krzysiu, któremu dziękuje, bo wiem, że często marudzę, że się nie przykłada ale tym razem jestem Kochanie zachwycona! Dziękuje :* Ściskam Was Kochani, udanego weekendu Wam życzę:)

P.S. Dodatki pochodzą ze sklepu Glitter, gdzie Was serdecznie zapraszam na zakupy bo ceny na przecenach są na prawdę przyjemne:) 

Hi there guys! I think that every women should have a checked shirt in her closet! I find mine absolutelly perfect! It goes with almoust everything! Kisses :* 



















Photos K.M. 

Shirt - Zara
Vest - bought in polish mountains 
Pants - Zara
Sneakers - deezee.pl 
Bracelets, necklace, phone case - Glitter.pl
Scarf - Simple&co
Jacket - Zara basic - realy old 

25 komentarze:

  1. Moja koszula w kratkę trzyma się u mnie od podstawówki ;). Dobrze, że mi rodzice kupowali obszerne ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing look! kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też darzę wielką sympatią koszule w kraty!:)
    twoja jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham koszule ponad wszystko, każdą z osobna i wszystkie razem :) Tym bardziej w kratkę :)
    Świetny obudowa na iPhona- rozmawiasz przez kasetę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna koszula i kamizelka. :)
    Ostatnia fotka jest śliczna. Uroczo na niej wyglądasz. :D

    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula ponadczasowa, rewelacyjna♥ ♥ ♥ CAŁUSY:*OLA

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi sie kamizelka, piekny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful look!!:):)Your blog is so lovely! I'm thinking, if you want, we can follow each other! It would be great!!
    http://www.borsadimarypoppins.com/
    xoxo Gloria

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi podoba się wszystko! ;)
    Te spodnie wyglądają rewelacyjnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszula! Sama od niedawna prowadzę bloga poświęconego modzie. Dopiero zaczełam, także przydałaby mi się obiektywna ocena :) http://sandixys.blogspot.com ZAPASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam te spodenki w sklepie, teraz żałuję że się na nie nie zdecydowałam:) fajnie leżą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. HELLO BEAUTIFUL
    I just saw your blog, I liked it,,, I follow you,, you follow me?
    I HAVE NEW POST, I hope!
    kisses
    Gigi

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the shirt!

    &Happy new year!

    It will mean a lot if you have time to check my blog and maybe follow us if you like it ?!

    Hope to see you soon on it !

    X

    Emily from Pretty Tiny Things

    OdpowiedzUsuń
  15. Cool Outfit ,you look great! Love your Hair!
    follow new ,mind follow back?

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. super obudowa na koma :) piękny cytat i świetna stylizacja.
    p.s. uwielbiam adidasy na koturnie :) jestem od nich wręcz uzależniona, właśnie idą do mnie 2 kolejne pary :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę świetne fotki,wyglądasz prześlicznie!:*

    OdpowiedzUsuń
  18. ja wciąż szukam swojej idealnej koszuli w kratę :) ale zgadzam się, że to taki element garderoby co to do tańca i do różańca dobry :)
    fajne bransoletki !

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne połączenie koszuli i kamizelki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. veryy nice profile :)
    if u intersted in fashion i invite u on my site :))

    OdpowiedzUsuń
  21. A mi podoba się wszystko! ;)
    Te spodnie wyglądają rewelacyjnie
    Pozdrawiam

    http://stylopoint.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram