Black heels with white lace DIY

Hej :) Dzisiaj chciałam Wam pokazać małe DIY, które zrobiłam w miniony weekend. Szpilki pochodzą ze sklepu Centro i miałam już dość tej różanej aplikacji na nich. Długo myślałam co by tu zrobić, żeby jakoś je całkowicie odmienić. Wiedziałam, że po oderwaniu róży na pewno zostanie ślad więc trzeba będzie czymś go zasłonić. Podczas robienia porządków natrafiłam na te aplikacje z koronki wśród pozostałość z ozdób, które przygotowałam na ślub. Wtedy posłużyły mi one do ozdoby rożków z papieru, w które były wkładane płatki róż.  Najlepiej było by oczywiście te koroneczki przyszyć do buta, było by wtedy znacznie ładniej, ale niestety nie posiadam takich możliwości więc pozostało mi przyklejenie. Od razu Wam powiem, że najlepiej użyć jak najmniej kleju, bo koronka robi się od niego sztywna i taka jakby przeźroczysta. Ja użyłam kleju do butów i trochę kropelki (nie było to najlepsze rozwiązanie, ale musiałam mieć pewność, że się będzie trzymać). Polecam zakupić profesjonalny klej do materiałów, (tutaj można kupić) efekt będzie pewnie o wiele lepszy. Więc pokrótce: 
Usunęłam aplikacje kwiatową z butów. Potem usunęłam też te skórzane kółeczka. Dopasowałam koronkę i nałożyłam na nią klej. Następnie przyłożyłam do buta i chwile trzymałam aby załapało. Po jakimś czasie dokleiłam krawędzie kropelką. Musiałam założyć koronkę do środka buta bo po obcięciu by mi się siepała więc nie widziałam innej opcji. Po wyschnięciu klej się trochę wybarwił, więc teraz wygląda to trochę inaczej ale nie ma drastycznej różnicy. Tam gdzie ubrudził mi się but klejem oczyściłam to miejsce szczoteczką i nałożyłam trochę czarnego markera. Nie ma już tego kroku na zdjęciach bo zrobiłam to kilka dni później. 
Przy całej operacji używałam podkładki i szczypców do robienia biżuterii, które zakupiłam parę miesięcy temu w sklepie Tchibo. Co jakiś czas pojawia się u nich taka kolekcja dla hobbystów i można wtedy u nich zakupić na prawdę fajne akcesoria w przystępnej cenie! Na następnym DIY pokarzę Wam jak ozdobiłam kryształkami jedne z moich letnich sandałków! Buziaki M. 

Hi guys! Today a little DIY with my black heels! Basicly I have removed those material roses I hated so much and then I have applied the lace :) As simple as that! Have a great weekend! Kisses :* M. 











23 komentarze:

  1. Wyszło znacznie lepiej niż z różami ;))!
    Ale ja zdecydowałabym się nie zawijać koronki do środka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybym miała inna koronkę też bym jej nie zawijała, ale ta po prostu by się rozpadała po obcięciu :) Cały czas się waham czy nie zamalować tej zawiniętej części na czarno :) Pomyślę jak już na wiosnę zacznę je nosić:)

      Usuń
  2. Rewelacyjny pomysł - świetne wykonanie bardzo ładnie się prezentują te butki w obecnym stanie z koronką :))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne... biorę się do pracy =]

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł bardzo fajny, a wykonanie pierwsza klasa. Wyglądają zdecydowanie lepiej niż z różami.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne...super pomysł, efekt bomba!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyznam się szczerze, że czekałam na tego posta odkąd zobaczyłam na fb zapowiedź ;P i się nie rozczarowałam ;) buty wyszło Ci genialnie, lepiej niż w oryginale z kwiatkami :D pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie, ciekawie. wyglądają dużo lepiej :)
    genialne okulary we wcześniejszym poście, właśnie takich szukam.

    pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie lepiej wyglądają niż z tymi różami!!!
    Ja jednak postawiłabym na coś złotego :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie mi się podobają, niebanalne, ciekawe i ta koronka wygląda idealnie na nich! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. jestes mistrzem ! megaaa te buty <3

    przy okazji zapraszam na konkurs, gdzie do wygrania wlasnie dowolne buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale genialny pomysł! zainspirowalaś nas! musimy to wykorzystac! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny pomysł! Z pewnością wypróbujemy ;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł z bardzo fajnym efektem:)genialny blog- oczywiście obserwuję!
    zapraszam do siebie ;)) http://vanguarddeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram