Very Merry Christmas!

Kochani, wreszcie nadeszły Święta! U mnie w rodzinie jest to wyjątkowo radosny i zwariowany czas:) Mam nadzieję, że Wy także spędzicie Święta ze swoimi bliskimi i że będzie to dla Was wyjątkowo szczęśliwe parę dni :)  Dzisiaj mam dla Was przygotowany mix zdjęć wykonanych w Częstochowie podczas jarmarku świątecznego, z moich przygotowań do Świąt, ubierania choinki, prezentów :) Więc życzę Wam Wesołych Świąt, pamiętajcie by jeść dużo i śmiać się jeszcze więcej :) Ja mam taki plan :) Buziaki :*

P.S. Moja choinka jest w sumie nietypowa, występują na nie tylko bombki ale także motyle, winogrona, ptaki, pióra, kwiaty, liście i morskie stwory :) Taka podoba mi się najbardziej :)

Hi guys! I wish you very Merry Christmas! Hope those few days will be realy special for you :* Kisses




















9 komentarze:

  1. Świetne zdjecia! Tobie rownież wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt Kochana!Wszystkiego co najlepsze :*** :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzajemnie Wesołych Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne zdjęcia! Chyba pokazują wszystko co magicznego jest w świętach! ;d
    Radosnych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt Megan! Piękna ta Twoja choinka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram