Spotkanie w salonie Glitter z Hair Coif

Witajcie :) W niedziele w Częstochowie odbyło się spotkanie dla klientek salonu Glitter we współpracy z salonem fryzjerskim Hair Coif. Wybrałyśmy się tam popołudniu wraz z Kaliną i Pauliną by pooglądać biżuterię, pogadać chwilkę i oczywiście uczesać się :) Przemiła Pani fryzjerka dziewczynom zaproponowała piękne warkocze wykończone wypełnieniem, a mnie wysokiego koczka. Wszystkie fryzury robiła Pani mniej więcej w 10 minut a trzymały nam się do późnego wieczora :) Jeśli jeszcze nie macie prezentów Świątecznych na prawdę warto zajrzeć do salonów Glitter. Mają bardzo szeroki wybór biżuterii, torebek, akcesoriów do upinania włosów a także obudów do telefonu i rękawiczek :) Ja sama kupiłam rękawiczki do obsługi ekranów dotykowych, które są moim zdaniem totalnym hitem :) wreszcie nie będą mi marzły palce podczas obsługi telefonu :) Na FP marki Glitter tutaj możecie sobie poczytać jakie są aktualnie promocje w ich salonach :) Udanego weekendu Kochani :* 











Zdjęcia wykonały Paulina i Kalina :) Dziękuje Wam:*

Dress - SH
Jacket - Kappahl
Necklace - a present
Tights - Gatta
Boots - Report 

19 komentarze:

  1. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzury naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne fryzurki ;) podobają mi się Glitter, ale ceny już nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jakie cuda powstały na Waszych głowach! bardzo mi się podobają te fryzurki, wszystkie trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very beautiful!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne fryzurki i piękna biżuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale wasze fryzury są piękne ;o ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na nowy pościk ! a u mnie nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne koczki
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł na uczesanie :)
    może kiedyś przy odrobinie cierpliwości spróbuję stworzyć coś podobnego :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram