Something's Coming

Hej Kochani :) Czy to nie jest niesamowite, że już za parę dni są Święta? Ja po prostu uwielbiam ten czas spędzony z moją szaloną, wielką rodzinką i przyjaciółmi :) W Wigilię zawsze panuje u nas taka fajna, radosna atmosfera zwłaszcza jak jest z nami moja 6 letnia bratanica, która wszystko przeżywa "potrójnie" i nie może doczekać się aż My dorośli wreszcie skończymy jeść i będzie mogła rozdać wszystkim prezenty i otworzyć swoje. Bo u nas jest tradycja, że prezenty rozdaje najmłodszy w rodzinie :) Oczywiście ja z mężem i kuzynem jej pomagamy bo my jesteśmy następni w kolejce hihi  Na szczęście rośnie już następna latorośl do pomocy więc my wkrótce przejdziemy na emeryturę :) Jeśli nadal szukacie prezentów to odsyłam Was do mojego posta tutaj, gdzie znajdziecie mnóstwo propozycji :) A dzisiejsza stylizacja czarna ale figlarna :) Uwielbiam moją czapkę z daszkiem uzbrojoną w złote ćwieki ale zawsze gdy ją planuję założyć pasuje mi do niej tylko coś czarnego lub brązowego :) Dla mnie jest sama w sobie tak ozdobna, że po prostu musi grać pierwsze skrzypce :) Dlatego też stylizacja jest "pod czapkę" - spokojna i prosta :) A i jeszcze jedno :) Mam na sobie czarne jeansy z Zary - moje pierwsze spodnie zakupione w tym sklepie. A dlaczego pierwsze? Bo do tej pory nigdy nie mogłam wcisnąć rurek z Zary na mój seksi tyłek. Więc dziękuje Ci Zaro za zmianę rozmiarówki i spowodowanie, że mój tyłeczek ala' Kim mieści się teraz w Twoje spodnie :) hihi Doceniam i kocham moje nowe jeansiki :) Ściskam Was mocno Kochani :*

Hi guys :* Today a bit dark set but still pretty wild because of the studded cap :) I can't believe it's almoust Christmas! Kisses :* M. 
















Pants - Zara
Sweater - Sh
Boots - czasnabuty.pl do kupienia tutaj
Bracelets and ring - Katherine.pl
Cap- Local store
Coat - Simple&Co and DIY 
Belt - NewLook
Necklace - Iloko.pl 


34 komentarze:

  1. Cudownie wyglądasz!!:)
    Tak ciepluutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty Wow, płaszczyk Wow, czapka Wow :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wyglądasz, uwielbiam Cię ogladać :)a ta czapa nadaje Ci charakterku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie się prezentujesz! Bardzo mi się podoba. :)
    Czapka, buty, biżuteria, płaszcz - SUUUPER!

    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesoło tam u Was ! Świetna tradycja z tym rozdawaniem prezentów przez najmłodszych :)
    Nie martw sie, ja rownież nie mogłam sie zmieścić w Zarowe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Cię w tych butach! Cudowny płaszcz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham ten zestaw i tyle w temacie:]
    <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Łałlł piękne buty i biżuteria kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Twoją czapkę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie cudo <3
    świetnie wyglądasz ;)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz!
    Świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacja, pieknie wyglądasz♥ pozdrawiam:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw ;) czapeczka super.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo szykowny zimowy set ! świetnie wyglądasz <3

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo Ci dziękuję :) Fajnie,że Cię uszczęśliwiłam :D Ja jeszcze nie czuję zbyt mocno magii świąt, ale rozumiem że Twoja mała kuzynka wprowadza w Was w radość świąteczną :D Fajnie masz :)
    Czapka ładna :)
    Oczywiście również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. biżuteria jest niesamowita :) jak dla mnie trochę przytłaczający płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny blog :*** Cudowna stylizacja :) Obserwuje i pozdrawiam :PP

    OdpowiedzUsuń
  18. genialna czapka! :) wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna czapa i w ogole tak wszystko zgrabnie podobierałaś od stop do głow :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pisałaś kiedyś,że skończyłaś dwa kierunki studiów. Cięzko w to uwierzyć, czytając to, co piszesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś skończę jeszcze następne i podniesie sie wtedy poziom wpisów ;)) haha Trzeba mieć nadzieje ;))

      Usuń
  21. kochana, genialne spodnie i buty, swietnie wygladasz!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest idealnie!! Wyglądasz rewelacyjnie! ...buty cudne! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram