Running around

Witajcie :* Jak Wam mijają Święta? U mnie spokojnie i rodzinnie :) Nas podczas Świąt jest bardzo dużo, więc ciągle się dzieje coś zabawnego i ciekawe historie opowiadają się jedna za drugą :) Dostałam też kilka pięknych prezentów więc razem wszystko przyprawia mnie o wielki uśmiech :) Tymczasem stylizacja jest z weekendu przedświątecznego, z ostatnich zakupów, kiedy to odwiedziłam salon Glitter, gdzie wybrałam sobie kilka drobiazgów na Święta :) MeganStyle zaczęło współprace z tą firmą więc teraz możecie się spodziewać w stylizacjach pięknych rzeczy z ich asortymentu :) No to tyle wstępu, zostawiam Was ze zdjęciami i życzę udanej reszty Świąt :) Buziaki 

Hi guys:* I hope that you are having a great Christmas! Mine is realy nice :)  Hugs & Kisses :* 
















Coat - Zara
Top - Reserved
Pants - Tbsport.pl
Boots - Czasnabuty.pl
Golden Bracelete - Glitter 
Brown&golden bracelet - Katherine.pl
Watch - Monashe.pl
Skarf - Nike
Ear muffs - Reserved 

36 komentarze:

  1. Ten kolor jest zdecydowanie ładniejszy od czarnego! Fajne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. meeega mega świetny otfit!!
    wyglądasz cudownie

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie wygladasz:) cudny zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny płaszcz!

    Agnieszka

    http://ileftmyheartinsfblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny płaszcz :) wyglądasz zjawiskowo :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zegarek i piękny płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny płaszcz:) i te dodatki dodają uroku;)
    przeslicznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw, płaszcz jest niezwykły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look, ten płaszczyk jest genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz fajny płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę płaszcza, nieziemski jest ;ooo ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny płaszcz kochana♥ ♥ ♥ ♥
    BUZIAKI;* OLA

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaa masz ten cudny płaszcz z Zary! Ciepły jest??

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego dnia było ciepło i byłam w nim tylko chwile na parkingu a potem to już tylko w sklepach, więc na razie to ciężko stwierdzić :) No ale na srogą zimę to on na pewno nie jest:)

      Usuń
  14. Nie no płaszcz wymiata,jest idealny ajjj <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny jest ten płaszcz!:)*

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny płaszczyk i cudowne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki Dziewczyny! Mnie też, bardzo podoba się ten płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny zestaw :))


    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się Twój blog!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ochotę na ten płaszczyk tylko w szarym kolorze :) fajna, zimówka :) zapraszamy na naszego małżeńskiego bloga modowego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za wsparcie :) Sliczny masz płaszcz... aż sama się sobie dziwie, że nie mam nic cieplejszego w takim kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  22. To dobrze, że Twoje święta były udane.
    Widzę, że Glitter lubi coraz więcej blogerek.
    Piękny płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mieszkasz w Częstochowie? O.O !!!!!! Aż Cię zaobserwuję z tej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No i co ja poradzę, że po raz kolejny sobie patrzę na te zdjęcia :)
    Bardzo lubię beżowe płaszcze, a nie mam ani jednego. skandal!

    Ściskam sylwestrowo!
    Lona

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne zdjęcia! Widać, że masz bardzo ładnie w domu:) zapraszam częściej do mnie! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. ten komentarz miał być do tego nowego postu:D ale to nic...:)

      Usuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram