New in December

Witajcie :) Dzisiaj miała być stylizacja :) Ale jakoś tak nie podobają mi się zdjęcia więc w końcu stwierdziłam, że zrobię parę fotek nowości, które zawitały ostatnio w mojej szafie i kosmetyczce. Zima idzie więc oczywiście wiadomo, że większość zakupionych rzeczy jest cienkich, zwiewnych i przewiewnych hihihi No buty są zimowe, to chociaż tyle :) Na FP Doroty Wróblewskiej w listopadzie można było się zgłaszać do akcji Prezent za prezent, w której chętnie wzięłam udział :) I w związku z tym dostałam wczoraj od mojej wylosowanej mikołajki Kory przepiękny naszyjnik autorstwa Katarzyny Stańczak. Tutaj macie Jej FP gdzie możecie obejrzeć Kasi prace. Kasia jest mega zdolna i robi na prawdę przepiękną biżuterię! Jestem oczarowana!:) Poniżej zdjęcia mojego naszyjnika, który na pewno bardzo często będzie zdobił moją szyję :) Mam nadzieje, że dla Was Mikołaj też przygotował jakąś miłą niespodziankę, chociażby całusa od ukochanej osoby z rana :) Ściskam Was mocno M. 

Hi guys:* today some photos of new things in my closet and also some cosmetics! Kisses :) M. 



Koszula z Monashe.pl do kupienia tutaj Bardzo całuśna i super słodka <3 


Super ciepłe i wygodne botki z czasnabuty.pl do kupienia tutaj lub podobne tutaj  :) 


T-shirt Monashe.pl do kupienia tutaj


Bluzka Reserved 


Naszyjnik h&m - teraz przeceniony na 10zł:)


Przepiękny cień mgiełka w odcieniach fioletowo-złotych. Bardzo lekki krem nawilżający, niezatykający porów i mój jak na razie ulubiony podkład Smooth Effect, który pięknie wyrównuje koloryt skóry! 

i jeszcze raz mój przepiękny naszyjnik :D



Buziaki Kochani, udanego weekendu! :* 

37 komentarze:

  1. buty z futrem, poważnie?? masz 10 lat?? Wyglądają jak bazarowa tandeta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy buty z futrem są zarezerwowane dla 10-latek?:)

      Usuń
    2. Anonimie, buty z futrem są świetne i bardzo modne. Nie wiem, czy nie masz oczu, czy jesteś nołlajfem i nie wychodzisz z domu, ale te buty są wszędzie, w sklepach, na wystawach, w magazynach i oczywiście na nogach kobiet. ;)

      Usuń
    3. fakt "zainspirowana" u mnie na bazarze do wyboru do koloru !! No cóż nie każdy ma styl :). Ten tutaj model jest fatalny i wygląda tandetnie i nic tego nie zmieni.

      Usuń
  2. śliczne buciki, naszyjniki są przepiękne a szczególnie ten kolorowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu fajne zakupy :) a powiedz mi grzebiesz czasem w sh?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ze tak ;) 1/4 mojej szafy to rzeczy z Sh ;) mam 2 ulubione w Częstochowie, które odwiedzam mniej wiecej raz w miesiącu ;)

      Usuń
    2. Mogłabyś napisać o których Sh mówisz? Ja w Częstochowie znam tylko jeden i to dość drogi:)

      Usuń
    3. Pierwszy to Joltex na ul. Filomatow na Stradomiu (ogromny!) a drugi na ul.Strazackiej jadąc od Galerii w stronę Aleji. Jest jeszcze drogi Sh za Filharmonia ale maja bardzo duży wybór sukienek więc czasem i tam zagladam ;)

      Usuń
    4. dzięki za odpowiedz :) lubię Cię, jesteś taka pozytywna :)

      Usuń
    5. Dziękuje, miło mi to słyszeć :) pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  4. całuśna koszula i tunika z reserved są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo jaka śliczna koszula ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula i naszyjnik ;) The best :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula i naszyjnik przeboskie!

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula w buziaki jest przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love love all your pieces!!!
    From Paris with love, Vicky

    The Golden Bun

    OdpowiedzUsuń
  10. o ja! jaki piekny naszyjnik!!!:) pozdrawiam!:) www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super biżu
    ✻ ✻ ✻ ✻ ✻
    pozdrawiam ciepło;)
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  12. buty są cudne :)
    zresztą wszystko mi sie podoba ;)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. naszyjnik jest świetny, tak samo jak ta koszula

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka urocza koszuuula! <3 Pokaż ją w jakiejś stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten kolorowy naszyjnik jest przeboski :o

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za komentarz ;) Świetna jest koszula w czerwone całusy! ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic odkrywczego nie napiszę, ale koszula jest świetna! :) A.

    OdpowiedzUsuń
  18. Naszyjnik będzie świetnie sie prezentował!:)
    ma potencjał!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne nowości! a naszyjnik cudny!
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://detailinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. You have a great look and a great blog! <3

    By the way, I'm hosting two fabulous giveaways!
    Lancer Method Skincare giveaway (Oprah's Favorite Things) and JewelMint jewelry giveaway (I'm giving away three pieces!)

    goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of an LA fashion lawyer living life in the fab lane

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje udanych zakupow, naszyjnik na pewno sobie wysle jest swietny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietny blog :) będę tu wpadał częściej :)

    Zapraszam do mnie:
    www.lastmorning.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo mnie to cieszy :)

      Usuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram