Happy new year!!! 2013 please be great!

Witajcie! Dzisiejsza sesja w szampańskim nastroju :) Asia zrobiła mi makijaż i zdjęcia, ja dobrałam całą resztę i wyszła nam mała imprezka :) Ponieważ dzisiaj koniec roku, życzę Wam cudownego i magicznego Sylwestra i takiego samego roku 2013! Spełnienia marzeń i zrealizowania planów! A tym którzy nadal szukają drugiej połówki życzę cierpliwości :) Ten właściwy KTOŚ na pewno się zjawi i skradnie Wasze serce :)  Ja czekałam i się doczekałam :) Dlatego też życzę mojej drugiej połówce, że skoro się już znaleźliśmy to może, żeby za rok było nas już troje, albo czworo czy pięcioro zamiast tylko dwoje hihi :) Zobaczymy co nam ten nowy, miejmy nadzieje niepechowy 2013 rok przyniesie :) Ściskam Was mocno i przesyłam buziaki :*  

Happy New Year 2013 guys! Lets hope it will we awesome! Kisses :* 















Make-up and photos by Asia Maślanka 

Top - Monashe.pl
Head piece - Glitter
Necklace- Glitter
Pants - New Look 


16 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego na nowy rok !
    pozdrawiam i zapraszam http://cupcakesmileandlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz bosko

    szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sesja! te zdjęcia możesz sprzedać do jakiegoś magazynu :) uwielbiam ćwieki i toczki, więc mnie urzekłaś w 100% :) życzę spełnia marzeń, no i powiększenia rodziny :) (p.s. my po cichu też na to liczymy) - dasza

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny top, ćwieki nadają mu charakteru ;) wyglądasz intrygująco! ;)) życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym roku! żeby nie był pechowy ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. love this!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sesja! makijaż mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna... :)))Spełnienia marzeń Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia!!:) pozdrawiam:) www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej ale cudownie wyglądasz!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twoje portrety! Zdjęcia sa boskie! Wszystkiego dobrego ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Great look and blog. Lets follow each other. Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you for visit my blog. I'm now following you. Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz cudnie ! tak właśnie powinno się wyglądać w Sylwestra zdecydowanie ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram