windy spirit

Hej Kochani :* Od czego by tu zacząć? Spójrzcie tylko na ilość zdjęć w tym poście! Po prostu oszalałam jak zobaczyłam ile ładnych zdjęć udało się zrobić mojej przyjaciółce Asi <3 Lubię to! hihi Marynarka to świeżuteńki łup z Reserved. O dziwo część jesiennej kolekcji jest już sporo przeceniona i dzięki temu mogłam sobie ją kupić bez wyrzutów sumienia :) Czyż nie jest przepiękna? Ach, ten kobaltowy kolor, po prostu go uwielbiam! Mam na zdjęciach włosy w totalnym nieładzie ale wiatr płatał nam figle przez całą sesję więc nic nie mogłam na to poradzić :)  Mam nadzieję, że i Wam się dzisiejszy set podoba :) Ja czułam się tego dnia wyjątkowo dobrze w moich ubraniach :) Ściskam Was mocno! :* M.
























Photos by Asia Maślanka :)

Blazer - Reserved
Jeans - BigStar
Blouse - Monashe.pl do kupienia tutaj
Boots - Czasnabuty.pl do kupienia tutaj lub podobne tutaj
Bracelets - no idea :) 
Ring - Forever21
Necklace - h&m

56 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz. Zabójcze buty:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się czaiłam na te buty, świetne są!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są cudowne!!
    Własciwie to ich kobaltowy kolor<33
    ps.swietne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ale masz genialne buty !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolor jest dla Ciebie stworzony! Bardzo mi się podoba, wyglądasz bardzo promiennie, super zestaw:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje fotki piękne, Uwielbiam kobalt a Ty w nim wyglądasz naprawdę dobrze

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorze! :) ciekawe buty !: D

    OdpowiedzUsuń
  8. do całego zestawu brakuje tylko torebki:) ale urocze buciki:) śliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  9. marynarka i buty mają boski kolor! bardzo mi się podoba cały zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz fantastycznie Kochana!Widać,że świetnie się czułaś w tym zestawie:***

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw, bardzo fajne kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam taki mocny kolor chabrowy ;) cala stylizacja wyglada mega, do tego ten wiatr we wlosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz DOSKONALE!!!! Obserwuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ukochany amfiteatr!!! :) Piękna kolorystyka :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna stylizacja :)) ogolnie nie lubie niebieskiego i jakos źle sie w nim czuje ;P ale Twoja akurat stylizacja mi sie podoba ;DD chyba przez ta bluzke w paski tak fajnie to wygląda :)) Pozdrawiam Serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bosko połączyłas ze sobą ten piękny niebieski i bluzkę w paski! Jestem pod wrażeniem :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo Ci pasuje kobaltowy:) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  19. wielbię w tym sezonie kobalt, nawet mam takie rurki i płaszczyk i marynarkę:D stylizacja jak najbardziej na 6+. bransoletka i buty naj naj!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiekny kobaltowy zestaw. Buty, zakiet- cos pieknego!

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny ten kolor! zakochałam się w nim :)

    a tobie cudownie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Great style! Lovely blog :)
    Following you now,hope you follow back.xx

    OdpowiedzUsuń
  23. genialny kolor!!! strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ladny zestaw!:) bardzo pasuje ci ten kolor:) mówie o marynarce!:). pozdoba mi sie tutaj! dodaje do obserwowanych!:) pozdrawiam, www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. great :)
    love your blog :)
    ty for your lovely comment :)
    following u, kisses :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, super kolory!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. hello there! you look amazing!
    mind to visit and follow me? I will follow you back for sure :)

    have a great day! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. Kobalt! Mój ulubiony kolor:)
    Wyglądasz świetnie!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  29. No buty są genialne. Chyba zastanowię się nad ich zakupem, chociaz to byłaby już kolejna para w tym miesiącu :P

    OdpowiedzUsuń
  30. kochana wygladasz bosko....cudowne buty i marynarka.
    Jestem zachwycona. POzdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji E

    OdpowiedzUsuń
  31. połączenie kolorów fantastyczne ;))
    wszystko jest super! :)

    obserwuje i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. marynarka bardzo ładna! :)

    obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne - ja dodałabym tylko inny kolor butów dla kontrastu, np. czerwony: ) Zapraszam w wolnej chwili do siebie oraz do wspólnej obserwacji .

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna stylizacja;) Piękny kolorek marynarki;)

    https://www.facebook.com/AnnaANTJE

    OdpowiedzUsuń
  35. przesliczny stylizacja - uwielbiam kobaltowy kolor:))))))))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowne buty ! ! :)

    obserwujemy? :) :*
    http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. cudownie, uwielbiam takie mocne połączenia-bajkowo. super
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam,
    OLA:*

    OdpowiedzUsuń
  38. naszyjnik i buty są cudowne!!<3

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale u Ciebie chabrowo :)

    Pięknie ten kolor podkreśla Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. cudowna marynarka ♥ piękny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  41. chabrowy kolor jest stworzony dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. wyglądasz przecudnie :) uwielbiam chabrowy dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna marynarka, nie wiesz czy może jeszcze jest w sklepie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku nie zauważyłam pytania! Wtedy było mnóstwo!

      Usuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram