once again

Witajcie Kochani :) U mnie w życiu i na blogu jest jest jak w stylizacjach wielkich gwiazd :) Większość rzeczy noszę wiele, wiele razy a tylko raz :) Na szczęście nikt mnie raczej za to nie skrytykuje i mogę nosić ulubione rzeczy tyle razy ile mi się podoba:) Dlatego też dzisiaj zdjęcia z uroczym T-shirtem Boys Love Me po raz drugi, w całkiem innej odsłonie :) Poprzednią stylizację możecie sobie przypomnieć tutaj:) Dzisiaj jest ciemniej i trochę drapieżniej ale uważam, że równie fajnie :) Premierę za to mają moje nowe botki z Czasnabuty.pl, który pomału staje się moim ulubionym sklepem :) Bez przerwy znajduję tam jakieś super buty w fajnej cenie:) Dodatkowo zdjęcia Asi dodają uroku całej stylizacji :) Uwielbiam kiedy ktoś ma czas zrobić mi zdjęcia w plenerze:) Dziękuje Asiu:*  Buziaki Kochani i miłego weekendu! M. 

Hi guys! Once again my lovely T-shirt with Boys Love Me print :) Kisses :* M. 

















Photos by Asia Maślanka

Coat - Stradivarius
T-shirt - Monashe.pl do kupienia tutaj 
Jeans - BigStar
Beanie - Hama
Necklace - h&m
Boots - czasnabuty.pl do kupienia tutaj

WAŻNE!! 


 Kochani dołączyłam do akcji Blogi dzieciom!  Jest to inicjatywa zrzeszająca blogerki oraz wszystkich ludzi dobrej woli. Zbieramy przedmioty - ubrania, drobiazgi - wszystko, co można zlicytować na aukcjach charytatywnych fundacji Iskierka. Uzyskane pieniądze będą przeznaczone dla dzieci z chorobą nowotworową. Chcemy udowodnić, że ludzie Internetu mają wielkie serca. Więcej info znajdziecie na FP akcji tutaj. Jeśli macie jakieś przedmioty do oddania proszę przekażcie je licytację! Liczy się każda złotówka! 




45 komentarze:

  1. haha:) fajna koszulka!:) a buty!!!! <3<3 pozdrawiam! www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne masz te butki! ;)
    całość jest fantastyczna ;))

    zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Najlepszy luzak jak dotąd!!! Świetnie Ci w takim wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty i płaszcz to ja bym Ci zabrała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne buty! zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszczyk podbij moje serce ! i całość bardzo fajna X

    OdpowiedzUsuń
  7. buty rewelacja! stylizacja bardzo ładna, aczkolwiek założyłabym inny naszyjnik ;)
    jeśli masz czas, zajrzyj do mnie, to dopiero początki, ale miło będzie jak wpadniesz i ocenisz ;)
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. te buty i płaszcz są zjawiskowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszulka genialna! Takie drapieżne zestawy idealnie do Ciebie pasują, a buty za to skradly moje serce :) pochwal sie czy da wygodne i jak z ich jakoscia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygodne są i to bardzo :) Z jakością ciężko stwierdzić, na razie wszystko jest w porządku ale miałam je na sobie dopiero dwa razy :)

      Usuń
  10. Lubie takie zestawienia, rewelacyjnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. buty,buty,buty:) piękne, cudowne, rozpłynęłam się nad nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwy miejski szyk!
    Rewelacja, buty są kapitalne.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia! Ty wyglądasz rewelacyjnie, stylizacja mi się bardzo podoba, a buty to bym Ci skradła :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz cudowne buty !! Żakiet też mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    http://gold-wristlet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ten płaszcz masz obłędny! czekam na mój bardzo podobny z utęsknieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz Madziu doskonale, strasznie mi się ten zestaw podoba, idealnie jest!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne botki:) A u nas konkurs:) www.pomiedzybialymaczarnym.pl Zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Płaszcz i buty ukradły moje serce ;** <3


    Dopiero co założyłam bloga, więc była bym Ci wdzięczna gdybyś weszła do mnie i wyraziła swoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Miłość totalnie odwzajemniona hihi :)

      Usuń
  20. uwielbiam Cię w plenerze :) całość bardzo fajnie skomponowana, na płaszcz choruję, a buty skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. love your style! feel free to check out my blog as well:)
    x
    http://opposingfashions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. te buty są mega <3 no i tshirt też :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Great look, great blog! I've partnered with famed Bev Hills dermatologist on a fab holiday giveaway! Oprah just named The Lancer Method Luxury Skincare Collection ($300) as one of her favorite things and I'm giving away one set to a lucky reader! http://www.goodbadandfab.com/2012/11/oprahs-favorite-things-lancer-skincare-gift.html

    Hope you enter. Good luck!

    goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz kochana cudownie;) mega tshirt i wspaniałe buty
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna marynarka! Obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne buty i płaszcz!!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Im więcej widzę takich płaszczy tym bardziej chcę swój :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjnie wyglądasz!

    Pozdrawiam:*
    Obserwujemy?;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo stylowy płaszcz!!świetny:))

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny look z rockową nutką ! płaszcz i botki Mistrz <3 !

    OdpowiedzUsuń
  31. cool look with the beanie and gold capped heels :)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram