New in November

Hej Kochani :) Nigdy wcześniej nie robiłam takich postów, bo w sumie nie widziałam potrzeby :) Jednak zawsze gdy widzę nowości na blogach, które obserwuję, zastanawia mnie czy moi czytelnicy też chcieli by czasem zobaczyć, co nowego pojawiło się w mojej szafie czy kosmetyczce :) Tak więc, teraz od czasu do czasu pojawi się taki post, tak dla urozmaicenia :) Dzisiaj przedstawiam Wam rzeczy, które kupiłam wciągu ostatnich paru miesięcy, przygotowując się powoli na nadchodzący sezon jesień/zima :) Ściskam Was mocno i do usłyszenia :) 


Hi there guys! Today a first post like that on my blog :) I present you what I have bought during the last few mounths to prepare myself for the new season :) Kisses


Bluzka Orsay 


Marynarka Mohito


 Torebka Imoshion 


Naszyjnik Cubus


Torebka  Anna Dello Russo dla H&M


 Pasek New Look


Naszyjnik Forever 21


Naszyjnik Forever 21


Baletki Centro 


Buty Report 


 Botki New Look 



Buziaki :*


20 komentarze:

  1. ja chętnie będę oglądała Twoje nowości :)
    Super bluzka z orsay'a :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no no, buty, torebki..do zagranięcia na wieki wieków;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile nowości! Najbardziej podoba mi się kurtka z Mohito oraz torebka Anna Dello Russo dla H&M, świetne rzeczy :)
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka cena marynarki? Błagam odp;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem, ze nie jestem pewna ba 100% ale wydaje mi sie ze 159zl ;)

      Usuń
  5. Oooooo ile cudowności!:o Marynarka jest obłędna!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. marynarka super i tania! ah, w Lublinie dopiero będzie otwierany sklep ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. jaram się wszystkimi nowościami <3

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie zakupy:)Buty z new look i marynarka przeeecudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne ciuchy, najbardziej podoba mi się żakiet z Mohito.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne rzeczy, w szczególności marynarka :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik z Cubusa jest niesamowity ! Ile kosztował ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 49 albo 59 zł ;) nie jestem pewna!

      Usuń
  12. Co to za buty Report? gdzie mozna je kupic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je podczas wizyty w Stanach, ale takich militarnych butów jest ogromny wybór w sklepach internetowych. ;))

      Usuń
    2. http://www.czasnabuty.pl/product-pol-4449-ZIMOWE-BUTY-MOTOROWE-11A3963B-6.html tutaj są do kupienia dość podobne :)

      Usuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram