Fairy land

Jak patrzę na te zdjęcia to kojarzy mi się jakaś elfia kraina :)  Ja sobie pomykam jako elfia wróżka po zaczarowanym lesie, ubrana w delikatne brązy i biele a wokół mnie latają małe iskierki światła  hahaha ale się zrobiło bajkowo :D A tak na poważnie, to spacery jesienią, po lesie są bardzo romantyczne i przyjemne a dodatkowo można poprosić męża o bajkowe zdjęcia :) Od dłuższego czasu polowałam na jakieś fajne kowbojki i wreszcie upolowałam je tutaj. Są bardzo wygodne i ciepłe więc szczerze polecam jeśli takowych potrzebujecie :) W zimę nie będą zbyt przydatne ale póki co dają radę a potem wiosną będą idealne! Ściskam Was i do usłyszenia! 

Hi guys! Todays photos are a little bit magical. I feel like a was a fairy in an enchanted wood and there were little sparkles flying around me :) Back to reality now hhaha Lol :)  I just bought those new cowboy boots and I love them! :) Kisses :* 

















Shirt - H&M
Vest - Orsay
sequin top - Reserved
Pants - h&m
Bag - Allegro.pl
Cowboy boots - czasnabuty.pl do kupienia tutaj
Necklace - Forever21
Ring - Katherine.pl 


44 komentarze:

  1. Świetna torebka i bardzo fajna koszula. :)
    Całość - SUPER. Podoba mi się. :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale pięknie wyglądasz! Zdjęcia są faktycznie magiczne i Ty wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie wygladasz - uwielbiam Twoja kobiecosc

    OdpowiedzUsuń
  4. No faktycznie romantic:) Wyglądasz bardzo kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kamizelka, ma super kolor i pewnie jest przemiła w dotyku :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie bajkowe te zdjęcia ;D super <3

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdjęcia! wyglądasz delikatnie, lekko, suptelnie - super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie :)

    zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania buty :D
    www.modnaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi! Really nice photos, I like the outfit and the style of the pics is very particular, kind of film feel but not really, faded out, the cowboy and the scenery just add to it. Love it. :) Cheers from Milan.

    Check out my blog @ OldScratchedVinyl.com :: Fashion, Photography, Architecture & Rants

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję :) Miło jest coś takiego przeczytać, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, nastrojowe zdjęcia i super zestaw.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kamizelka i torebka - M E G A! :)
    Ogólnie świetna stylizacja! Na luzie ale jednak z nutą elegancji! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz świetną kamizelkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia i kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia :)
    Zestaw jest naprawdę ciekawy, ostatnio kamizelki bardzo mi sie podobają
    pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  16. aaaa jakie piękne pierścionki!:) super:)

    pozdrawiam serdecznie:) R.L.

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję! :) bardzo fajne, jesienne zdjęcia :D no i buty!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej:)
    Zestaw bardzo ładny, taki świeży :)

    Buźka :* oczywiście obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Zawsze miło usłyszeć od kogoś Wow na swój widok hihi :) dzięki!

      Usuń
  20. Piekne zdjecia, wygladasz slicznie :)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz;)
    dziękuję za komentarz i również obserwuję;)

    pozdrawiam
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna biżuteria, dodaje do obserwowanych:)
    http://halflajf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie! piękna torebka i biżueria! :)


    zapraszam do siebie. Może coś się spodoba i zaobserwujesz: http://breatheliffe.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi też się trochę kojarzą z elfią krainą ogólnie klimat tych zdjęć i outfit jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana śliczną masz tą kamizelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna torebka i buty ! ;* zestaw jest jesienny- lubię takie. a kamizelka jest przecudowna ^^ nie jestem tu pierwszy raz, a po raz kolejny jestem zachwycona ;* obserwuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty, torebkka kamzelka jak dla mnie Bomba <3

    Obserwuje, zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Przeglądałam Twojego bloga i masz dobre wyczucie stylu! Jest oryginalnie i dbasz o każdy szczegół :) Jestem Twoim nowym fanem ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ♥♥♥

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny blog :):), dodajemy do obserwowanych przez google liczymy na rewanż, u nas za to, ze obserwujesz bierzesz udział w konkursie DO WYGRANIA paczki kometyków CHANEL YSL ETC :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajna stylizacja! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram