Boys love me

Witajcie w ten koszmarnie rozpadany dzień! Nie mogę uwierzyć, że wczoraj była taka piękna pogoda a dzisiaj znów depresyjnie :/ Dlatego też, przewrotnie, u mnie dzisiaj na blogu raczej jasny i rozweselający post :) Ten T-shirt to była miłość od pierwszego wejrzenia! Gdy go tylko zobaczyłam w sklepie Monashe.pl to oczywiście szybciusieńko go zamówiłam i teraz jest już mój, nie oddam go nikomu i będę nosić póki się nie rozpadnie hihi Ogólnie nie mam zbyt wielu T-shirtów bo nie są one jakoś tak w 100% najłaskawsze dla mojej figury. Jednak ostatnimi czasy pojawiło się w sklepach tyle fantastycznych wzorów T-shirtów, że moja kolekcja ciągle się powiększa :)  Od dłuższego czasu miałam ochotę na jakiś taki jaśniejszy zestaw bo ciągle tylko ten kobalt, bordo i czarny u mnie na tapecie i tak melancholijnie się zrobiło :) Także dzisiaj trochę taka królowa śniegu o sercu baaaardzo gorącym dla facetów no bo przecież boys love me :) hihi Buźka M.

Hi guys! How do you like my new T-shirt? I adore it!  Kisses :* 













Pants - H&M
T-shirt - Monashe.pl do kupienia tutaj
Blazer - Second Hand
Shoes - Deezee.pl
Necklace - Colibra 
Glasses - bought on holidays



18 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz:)T-shirt super ale ja bym Ci podkradła cekinową marynarę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana genialny zestaw! Ślicznie Ci w takim koczku ;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się Twój żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna marynara! jestem nią zachwycona, jak najbardziej pasuje w takim połączeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW!!!! wygladasz rewelacyjnie! A ten T-shirt po prostu bomba:-) pasuje do takiej swetnej dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko super dopasowane!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna marynarka :)
    całośc super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. w sh takie fajne rzeczy mozna wylapac! bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki żakiecior z lumpeksu? Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny shirt, cały zestaw mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękna jest ta marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna koszulka - a marynarki zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. T-shirt i marynarka mistrzostwo świata!
    Buty zmieniłabym na jakieś szpile i łamałabyś wszystkie męskie serca! :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz ; )

    Zapraszam na konkurs do wygrania bransoletka i komin ( zgłosiły się tylko 4 osoby, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną : ))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram