you will never know


Hej Kochani :) Dzisiaj ostatnia już z moich wczesno - jesiennych stylizacji :) W sumie nastrój mam dzisiaj niespokojny, nie mogę uwierzyć, że jeszcze 3 tygodnie temu byłam w Nowym Jorku a od wczoraj dzieją się tam takie nieszczęścia :/ Dwa tygodnie spędzone w NY pozwoliły mi pokochać bardzo to piękne miasto i z całego serca trzymam kciuki za jego mieszkańców by wszystko skończyło się dla nich jak najlepiej! Matka natura pokazuje nam, że nigdy nie wiadomo co nas czeka następnego dnia :( Pozostaje nam tylko mieć nadzieję, że wszystko się w miarę dobrze skończy!
A jeśli chodzi o moją stylizację to prezentuje Wam dzisiaj jeszcze jedną rzecz z moich bardzo udanych zakupów w Reserved - kwiecistą tunikę. Ogólnie marka w tym sezonie zaproponowała fantastyczną kolekcję, ja osobiście jestem zachwycona. Ściskam Was mocno i do następnego! :* M. 

Hi guys :* I keep my fingers crossed for all the people living in NY! I can't believe that I've just been there 3 weeks ago and now there is Sandy distroing everythig! Good luck New Yorkers! 





Photos by Asia Maślanka

Tunic - Reserved
Blazer - h&m
Leggins - Taily Weil
Shoes - Centro
Bag - Mohito 
Necklace - a present
Bracelet&glasses- Iloko.pl  do kupienia tutaj tutaj
Belt - Caterina


10 komentarze:

  1. dołączam się, też mam nadzieję,że wszystko będzie dobrze... :)
    Set świetny, bardzo mi się podoba ta tunika i muszę się z Tobą zgodzić, że Reserved ostatnio się poprawił, mocno :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, tuniczkę masz piękną! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna tunika, bardzo podobaja mi sie te niebieskie wstawki :) a co do tego co sie dzieje teraz za oceanem... wspolczuje rowniez bardzo, chociaz pare wypowiedzi w telewizji i radiu rdzennych amerykaninow, ktore ostatnio slyszalam mnie przerazily, niektorym przydaloby sie wiecej pokory przez silami natury :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tunika wydaje się być z fajnego, ciekawego materiału. Bardzo ładnie :)
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyny komentarz jaki nasuwa mi się na myśl...Aż oczy bolą....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie polecam w takim razie oglądania ;)) wzrok jest bardzo ważny ;))

      Usuń
  6. Tunika rewelacyjna, ma świetny wzór, idealnie na Tobie leży. :)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest ta tunika, nic dziwnego, że się zakochalaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram