Warsaw Fashion Weekend

Witajcie :) W ten weekend mieliśmy sporo planów do zrealizowania w Warszawie m.in. zajrzeliśmy na chwilkę na Warsaw Fashion Weekend. W sumie gdyby nie to, że udało mi się spotkać z kilkoma znajomymi to chyba nawet żałowałabym, że tam pojechaliśmy :/ Od zeszłego roku na imprezie nie zmieniło się w sumie nic, poza lokalizacją, która jest dużo bliżej centrum. W zeszłym roku nie było nas na liście gości i w tym roku sytuacja się powtórzyła. Pani w recepcji ma tysiąc i jedną listę, na których nie wiem co jest napisane ale na pewno nie to co trzeba, bo grupka przed nami na listach tez nie była a i wszystkie spotkane osoby, z którymi rozmawiałam także, nie dostąpiły tego zaszczytu :) Drodzy organizatorzy czas na zmiany!! :) Jeśli chodzi o showroom to był dość mały ale myślę, że każdy mógł tam znaleźć coś dla siebie! Ja zakochałam się w plastikowych naszyjnikach :) Ogólnie edycja była szwedzka, więc wiele stoisk zajmowały firmy z tego kraju :) Ze Szwecji pochodziło także wielu projektantów, których kolekcje były pokazywane na wybiegu. Ja widziałam dwa pokazy Stenstroms i Nenukko. Nie mogę powiedzieć, żeby mnie te pokazy zachwyciły - po prostu nie mój styl :) Męskie sylwetki były całkiem przyjemne, było parę rzeczy, które bym wybrała dla mojego Krzyśka, natomiast damskie totalnie nie dla mnie :) Amatorów szwedzkiego stylu jest bardzo wielu, zapewne więc kolekcje te mają zagorzałych zwolenników - także im pozostawię zachwycanie się :) Poniżej parę zdjęć z showroomu, pokazów i z CajmelPaniąAgą i z Krzyśkiem, dzięki którym czas spędzony na WFW był o wiele przyjemniejszy :) Buziaki! :*














Ale tragedia! Mamy z Agą takie same naszyjniki!! LoL hihi



Finał pokazu Stenstroms.


Finał pokazu Nenukko.


Skirt - Michael by Michael Kors 
Top - Allegro.pl
Jacket - Mohito
Necklace and purse - Anna Dello Russo for h&m
Boots - New Look
Ring - Forever 21
Bracelets - bought in NYC

6 komentarze:

  1. piękna kreacja.zapraszam jak zwykle do mnie ;) obserwuje ;) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Megan, nic z tej relacji nie zrobiło na mnie takiego wrażenia jak Ty :) wyglądałaś ślicznie, super pasuje Ci ta kurteczka, i muszę powiedzieć, że baaardzo mi się podobasz w związanych włosach!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Marto, miło przeczytać, że komuś się podobało :) Buziaki

      Usuń
  3. Hahah widziałam Cię, Twój strój zwrócił uwagę :) A naszyjnik też bym taki chętnie przytuliła.. Zdradzisz, skąd? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że to dobrze, że zwracał uwagę :) hihi Naszyjnik jest z kolekcji Anny Dello Russo :) W Wawie było ich sporo w sobotę:)

      Usuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram