top of the world

Hej :) Jeszcze Wam tego nie pisałam ale po prostu uwielbiam wszystko co ma na sobie motyw drzew! Jak szalona zawsze pędzę do sklepu jeśli wcześniej w lookbooku marki zobaczę coś w tym motywem :) No i podobnie było z tą bluzką - miłość od pierwszego wejrzenia :) Zdjęcia zrobione zostały na tarasie widokowym Top of the rocks, z którego widać genialną panoramę na cały piękny Nowy Jork. Niesamowite miejsce :) Mam jednak nadzieję, że uroki miasta nie przesłonią Wam mojej dzisiejszej stylizacji!  hihi Buziaki









Photos by Asia Maślanka 

Blouse - Simple
Pants - Italian Fashion - local store
Golden with cristals necklace - Forever21
Black - a present
Bag - Mohito
Shoes - Centro 
Glasses - bought at holidays

17 komentarze:

  1. fajna bluzka i naszyjnik:) super fotki! szczególnie ostatnia:)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow,cudowny widok, zazdroszczę tej wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale widok :) cudowny, zazdroszcze :)
    świetna stylizacjia :) bardzo podoba mi się bluzeczka :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie wiem, czy już Ci pisałam jak bardzo Ci zazdroszczę, ale zazdroszczę!!! Cholernie!!!
    Nowy Jork to jedno z moich życiowych marzeń. a póki co, popatrzę sobie :D
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  5. och jaka panorama! kocham nowy york! byłam w poprzednie wakacje i od tego czasu marzę aby pojechać tam kolejny raz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszcze Ci NY!:))
    ostatnie zdjęcie piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tymi rzeczami z motywem drzewa, nigdy nawet nie zwracałam na nie uwagi. :) Kurcze, tak Ci zazdroszczę tego Nowego Jorku, piękne widoki, piękne miasto, które moge oglądać tylko ze zdjęć w internecie. Baw się dobrze! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie idealne do Twojej figury:) kurczaki sama takich poszukuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wygladaja awiatorki z czerwona szminki na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna ta bluzeczka! ;d
    dalej Ci zazdroszczę tego NY :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukasz modnych ubrań i dodatków w rozsądnych cenach?
    Bieżące trendy tylko u Nas!
    Tu znajdziesz wszystko:

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=26330448

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. ALE PIEKNE ZDJĘCIA:) a bluczka sliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widok zapierający dech! Super:) U ciebie podobają mi się zarówno spodnie, jak i bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bluzka i w tych porteczkach mega zgrabnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram