Reserved fashion

Witajcie :* Przed wyjazdem do Stanów wybrałam się na zakupy do sklepu Reserved. I to był błąd hihi Obecna kolekcja jest tak piękna i różnorodna, że można oszaleć! Zmierzyłam tysiąc i jedną rzecz i tyle ubrań mi się podobało, że mogłabym ciężarówkę zamówić, by zabrała mnie wraz z moimi wyborami do domu :) Niestety tylko w marzeniach sennych było by możliwe zakupienie aż tylu ubrań, wybór więc ograniczył się do paru sztuk, które totalnie mnie zauroczyły :) Jedną z tych rzeczy była bluzka z dzisiejszych zdjęć :) Kolor kobaltowy jest jednym z moich hitów forever, więc cieszy mnie niezmiernie, że jest on teraz na czasie, bo przynajmniej nie wyglądam jak jakiś modowy odludek :) No i jeszcze wzorki i wykończenie skórzane, po prostu dzięki tej bluzce jestem modna do potęgi hihi Ściskam Was mocno! M.

Hi guys :* Today my lovely pattern blouse in one of my favourite colour of this season! :) Kisses :*













photos by Michał Gesla

Blouse - Reserved
Pants - Italian Fashion - local store
Necklace - local store
Ballerinas - Centro
Bracelets - Bought in NY
Ring - Forever21
Bag - Mohito 
Glasses - NewYorker 


20 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz.
    Bluzka jest przepiękna. Fajne połączenie kolorów.
    Aż dziwne, że jeszcze nigdy mnie tu nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dziwię się, że bluzka Cię zauroczyła, świetna jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wyglądasz, nie dziwię się, że kobalt to jeden z Twoich kolorów, bo bardzo CI pasuje:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No od kilku lat to nawet chyba jest mój ulubiony kolor :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. jestem tego samego zdania! Wzór jest świetny!

      Usuń
  5. bluzeczka, torba i spodnie mnie zachwycają! Bardzo podoba mi sie zestawienie całości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja.... piekna modelka no i fotograf ma oko :P (ff elvis)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuje w imieniu swoim i fotografa hihi :)

      Usuń
  7. Grrrr kobalcik!Bardzo lubię:]Świetnie wyglądasz Kochana,klasa!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor rzeczywiście piękny
    nie myślałaś może o zmianie koloru włosów na brąz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś 8 miesięcy temu próbowałam przejść z czarnego na brązowy, efekt niestety nie był zadowalający, bo górna połowa włosów była coraz jaśniejsza natomiast dolna połowa zostawała w dalszym ciągu bardzo ciemna. Plus brąz wpadał w rudy po kilku tygodniach co już w ogóle totalnie mnie denerwowało. Więc póki co zostaje czarny, dopóki nie zdecyduje się na jakąś drastyczną zmianę :)

      Usuń
  9. Love the top. Such a beautiful print!!

    xoxo Alison
    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram