impulsive

Hej :) W jakim kolorze Madzia chodzi ostatnio non-stopem? No oczywiście kobaltowym :) Fajne, małe sklepiki z ubraniami powstają w Częstochowie jak grzyby po deszczu i co się nie ruszę do miasta w jakiejś totalnie niezwiązanej z zakupami sprawie, zawsze przejdę akurat koło jakiegoś sklepu gdzie mi się coś spodoba! Tak właśnie było zarówno z tymi spodniami (wołowiny szukałam hihi) jak i z tym swetrem (sklepik jest po drodze z parkingu do mojego okulisty hihi) Czyli tak jak ludzie mają w supermarkecie, przy kasie, że impulsywnie kupują batoniki i tabletki przeciw-bólowe, to ja przy okazji sprawunków kupuje ubrania :) Każdy ma swojego bzika ;) Całe szczęście, że chociaż potem w tym ubraniach chodzę! :D Do usłyszenia, ściskam Was mocno! :* 












Photos by Asia Maślanka

Pants - Italian Fashion - local store
Sweater - Local store
Shoes - czasnabuty.pl
Bag - Mohito
Ring - Forever21
Necklace - h&m
Glasses - New Yorker
Bracelet - bought in NY



15 komentarze:

  1. Tez tak mam, ze jak jakis nowy sklep wyrośnie na mojej drodze, to nie mogę mu się oprzeć:) A kobalt jest śliczny i bardzo fajnie pasuje do Twojego typu urody, więc przynajmniej zakupy możesz uznać za udane:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje Ci ten kobalt bardzo, idealnie podkreśla Twoją porcelanową skórę. A i sweterek i spodnie to bardzo udane łupy, więc tylko pozazdrościć takich przypadkowych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga fotka rewelacja:)cały zestaw bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja :) zapraszam na mojego bloga http://karvafashion.blogspot.com/
    dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba umieć łączyć ubrania w tych samych kolorach, Tobie wychodzi to idealnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisz lepiej gdzie ten okulista bo też chcę tak sweter :) pieknie CI w tym kolorze, nie dziwię się, że go non stop nosisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklepik jest na Wilsona, koło piekarni chyba ;)

      Usuń
  7. Fajny luźny set :) Cudnie ci w niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobalt to zdecydowanie Twój kolor!

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram