don't fight me

Hej :) Tę stylizację mieliście okazję już po części oglądać podczas relacji z wyprawy do Waszyngtonu:) Dzisiaj więcej zdjęć i wszystkie szczegóły :) Militarny trend jest na prawdę bardzo silny w tym sezonie, co można zaobserwować na wielu blogach no i oczywiście w sklepach:) Ja już znalazłam swoją ulubioną rzecz z printem moro, a jak Wam idzie szukanie? Jeśli źle się czujecie w tak agresywnym princie militarnym, zawsze możecie zainwestować w coś w kolorze khaki, sznurowane kozaki albo marynarkę z pagonami. Nie musicie od raz iść na całość a potem żałować zakupu! Ja czuję się rewelacyjnie w mojej koszuli, która z resztą jest bardzo fajnie na mnie skrojona - ma dużo miejsca w biuście a jednocześnie jest taliowana więc mnie nie poszerza w pasie :) Idealny wybór dla kobiet o kształtach klepsydry :) Marzą mi się jeszcze spodnie moro ale tak na prawdę jeszcze żadnych nie mierzyłam i obawiam się, że nie będą one łaskawe dla moich bioder :) hihi No ale trudno, trzeba kochać co się ma, a nie marudzić, prawda? :) Ściskam Was mocno! 










photos by Asia Maślanka 


Dress - szafomania.pl
Belt - bought on holidays
Shirt - Monashe.pl do kupienia tutaj
Sandals- Wysokie obcasy
Necklace&glasses - Iloko.pl do kupienia tutaj  i tutaj
Ring- Allegro.pl
Bag - Mohito
Nails - Silcare and Inglot 
Belt - NN

16 komentarze:

  1. Mnie akurat ten trend nie przekonuje, zawsze lubiłam wojskowe nawiązania w modzie, ale teraz najzwyczajniej w świecie mi się przejadły :) Chyba nie umiem być taka mainstreamowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw. :)
    Świetna spódnica i naszyjnik. :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Za militarnym trendem nie przepadam, ale spódnica jest piekna, no i naszyjnik świetny:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie zestawiłaś militarną kurtkę... co tu dużo pisać, jest HOT =]

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie to wszystko połączyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba, a dodatkowo tło do tego zestawu idealne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice blog! would you mind following each other via bloglovin? :)

    Love,
    Malin @ http://fashionfied.tk

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie!
    Trend militarny jest jednym z moich ulubionych w tym sezonie! Też poszukuję spodni moro, ale jak na razie poszukiwania idą marnie...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie no nie mogę, mam śnieg za oknem a tu japonki oglądam! Tęsknię za latem :((((((

    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram