Corousel ride

Zima zbliża się do nas wielkimi krokami brrrrrr na samą myśl o niej mi zimno! :( Fajnie by było gdyby ciepła jesień trwała u nas kilka miesięcy, potem miesiąc wielkiego mrozu w grudniu/styczniu a potem znów piękna wiosna i cudowne ciepłe lato :) Czo to za dużo by prosić? Na prawdę??!!?? Niestety musimy już chodzić w płaszczach, szalikach, botkach i czapkach zamiast frywolnie biegać w zwiewnych sukienkach :) Chociaż może to i dobrze, przynajmniej jest pretekst do zakupienia nowych butów (bo przecież dobrze by było zaopatrzyć się w workery i jakieś sztyblety by się przydały, no i w sumie coś bordowego hihi ) Dobra kończę to wymienianie, bo mój mąż dostanie zawału czytając hihi :) Mam jeszcze Wam do pokazania parę zaległych sesji więc póki co ja się jesieni nie daje i czaruje Was późno letnimi stylizacjami :) W końcu będziemy mieć jeszcze bardzo dużo czasu, żeby poużywać ciepłych płaszczy i rękawiczek :) Ściskam Was mocno i miłego poniedziałku! :* 











Blouse - Allegro.pl
Skirt - Caterina
Jacket - h&m
Tights - Gatta
Bag  - Mohito
Golden necklace - h&m
Black nechlace - a present 
Belt - Caterina
Shoes - Centro


14 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba, a zwłaszcza bluzka i spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna spódniczka i fajne połączenie pasków z wzorkiem na spódnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. połączenie wzorów mi się podoba! I bardzo podoba mi się dodanie marynarki z podwiniętymi rękawami ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. przejechałabym się taką karuzelą :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chciałabym aby najlepiej ciągle było ciepło:))

    Świetnie dobrałaś wzory, bo wlasciwie do łatwych to nie nalezało:)

    OdpowiedzUsuń
  6. brakuje mi tu koloru, ale zestaw bardzo ładny =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz:*

    Obserwuje i zapraszam :
    http://www.love-drug-fashion.blogspot.com
    Liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisałam post o Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne połączenie wzorów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Wzory świetnie ze sobą współgrają, a fasony pięknie podkreślają sylwetkę:) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie wyglądasz? Co to za piękne plenery?

    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram